Gå til innhold

Er så lei meg idag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i 30 uke, sover dårlig om natta, føler meg for tiden som verdens verste kjæreste og idag fikk vi beskjeden: Min bestemor er blitt alvorlig syk, og har kreft med spredning i kroppen.. Hun er 76 år gammel. Det er kanskje snakk om noen få uker igjen for henne å leve, og nå bare gråter jeg!! Hun er min aller siste besteforelder og jeg har mange gode minner fra henne. Var og besøkte henne igår etter hun hadde vært på sykehus. Synes det er så trist at hun mest sannsynlig ikke får oppleve sitt siste oldebarn som kommer i april. Synes det er trist at jeg snart må forberede min 5 år gamle datter for første gang på døden i vår familie. Huff, ja.. Her sitter jeg hormonell og griner litt :( 

Anonymous poster hash: b576a...83e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist :(

Anonymous poster hash: 06b40...1ce

Skrevet

Vil det være fælt om jeg ringer meg inn "syk" på tirsdag for å være ledsageren hennes i ambulansen når hun skal hjem? Altså bruke en egenmeldingsdag.. Vi bor egentlig fem timer unna henne og sees dessverre sjelden for tiden. 

Anonymous poster hash: b576a...83e
Skrevet

D hadde jeg gjort uten å tenke meg om!! Så trist å høre HI. Ta vare på henne og den tiden dere har igjen så du ikke sitter igjen og angrer etterpå. Klem til deg.

Anonymous poster hash: 6f682...ee7

Skrevet

Så trist.

Når det gjelder å følge henne i ambulansen så får du sikkert innvilget velferdspermisjon for det, så slipper du å lyge for arbeidsgiver.

Det kan er greit for arb.plassen din å vite om situasjonen også, sånn i tilfelle du er litt utafor en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...