Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Mandag: Kyllingfilet Ris Salat Tirsdag: Grove fiskekaker (80%) Grove pita Salat inni Onsdag Hjemmelaget gryterett Med svinekjøtt og grønnsaker Torsdag: Rester Fredag: Hjemmelaget fiskegrateng Lørdag: Taco Søndag: Laks m/ tilbehør Anonymous poster hash: 1293f...751
MammantilNurket Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 (endret) Her er vår. Vi har en litt hektisk uke så middagene blir enkle ... Uke 6: Mandag: Kjæresten skal bort Tirsdag: Sushi Onsdag: Pannekaker med blåbær, bacon og økologisk lønnesirup Torsdag: Hjemmelaget lapskaus Fredag: Innbakte pølser av kylling/kalkun og hjemmelaget tomatsaus + grønn salat Lørdag: Jeg skal bort Søndag: Ovnsbakt laks med poteter, gulrot, agurksalat og eggesmør Jeg synes din ser bra ut, jeg Endret 1. februar 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Selvfølgelig er det greit:) mat er et nødvendig onde, og overleve skal man. Et og kos deg:) Anonymous poster hash: 95b9e...b00
Edelweis Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Mandag: laks i form med grønnsaker. Tirsdag: karbonader med grønnsaker og erterstuing. Onsdag: chilli con carne Torsdag: hjemmelaget fiskegrateng Fredag: kyllingbryst med salat og ris (tips til mager saus noen???) Lørdag: koteletter i ovn med moste poteter og salat. Søndag: wok med oksekjøtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå