Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Nå har han fått sin første fanmail. Haha. Og nei er ikke redd for å miste han. Jenta skrev han minnet om en eller annen superkjekk filmstjerne. Greit vi har hørt den før, men nå er han vanvittig eplekjekk. Spør om ikke jeg kan slutte i jobben og bli manager og kanskje håndtere fanmails. Var litt gøy i starten, nå gidder jeg ikke mer gnål. Stikker og treffer venninner. (Smiler litt i skjul da, over at mannen er så kjekk at jenter sender mail) Anonymous poster hash: 86458...d12
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Ok. Anonymous poster hash: 9df0d...97e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Er du kona til Dan Børge? Anonymous poster hash: d05e3...884
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Haha, håndtere fanmail:) Han har humor, da! Anonymous poster hash: 5d5d4...af4
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Var han tittel tei på norske talenter? Det var så klient at det er verdt en ironisk fanmail Anonymous poster hash: 592dc...a80
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Haha. Nei han var ikke på norske talenter. Og HVILKEN stjerne ser Dan Børge ut som? Flirer. Jeg kjenner jeg blir litt irritert (selvom jeg også kniser) lage såååå mye styr av en mail. Hver gang det piper i telefonen roper han ting som "jeg er ikke tilgjengelig for intervjuer i helgen" eller "faen en superstjerne får aldri fred" Ærlig talt. Får være glad han ikke virkelig er kjent. Anonymous poster hash: 86458...d12
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Haha. Nei han var ikke på norske talenter. Og HVILKEN stjerne ser Dan Børge ut som? Flirer. Jeg kjenner jeg blir litt irritert (selvom jeg også kniser) lage såååå mye styr av en mail. Hver gang det piper i telefonen roper han ting som "jeg er ikke tilgjengelig for intervjuer i helgen" eller "faen en superstjerne får aldri fred" Ærlig talt. Får være glad han ikke virkelig er kjent. Anonymous poster hash: 86458...d12 Jeg tolker det bare som humor, men jeg kjenner han jo ikke. Er jo kjenpemorsomt da. Hadde ledd meg ihjel. Anonymous poster hash: 1791c...f78
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Var han deltager på "QuizDan"? Det tenkte jeg også Tror nok de karene der kan ha en litt spesiell form for humor og kanskje ikke veldig vant med mye oppmerksomhet fra det "svake" kjønn Anonymous poster hash: 9cf18...244
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 hahaha, jeg skjønner det godt HI! Det er gøy i starten, men ikke HELE tiden! Ikke helt det samme, men jeg datet en mann. Så gikk det over, men vi holdt kontakten som venner fordi vi var nesten naboer. Vi er single fortsatt begge to. Han ser bra ut, men ikke så bra som han tror: han begynner å dra litt på årene og ser litt mer sliten ut synes jeg. Jeg er 10 år yngre og må fortsatt vise leg på polet og på utesteder (betjeningen beklager seg etterpå). Han snakker alltid om alle som sjekker han opp når vi møtes, viser han oppmerksomhet osv. Jeg får også oppmerksomhet ganske ofte, men har ikke noe behov for å utbrodere det for han. Anonymous poster hash: 0966e...50d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #11 Skrevet 1. februar 2014 Jeg vet hvem mannen din er, det er han der som spilte Titten Tei på Norske talenter. Slettes ikke verst. Ønsker han lykke til videre med karrieren og familielivet :-) Anonymous poster hash: 8256c...171
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #13 Skrevet 1. februar 2014 Haha. Nei han var ikke på norske talenter. Og HVILKEN stjerne ser Dan Børge ut som? Flirer. Jeg kjenner jeg blir litt irritert (selvom jeg også kniser) lage såååå mye styr av en mail. Hver gang det piper i telefonen roper han ting som "jeg er ikke tilgjengelig for intervjuer i helgen" eller "faen en superstjerne får aldri fred" Ærlig talt. Får være glad han ikke virkelig er kjent. Anonymous poster hash: 86458...d12 Hehe, jeg ler av humoren hans jeg. Det bør du gjøre også ;-) Anonymous poster hash: 96965...d01
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #14 Skrevet 1. februar 2014 Haha. Nei han var ikke på norske talenter. Og HVILKEN stjerne ser Dan Børge ut som? Flirer. Jeg kjenner jeg blir litt irritert (selvom jeg også kniser) lage såååå mye styr av en mail. Hver gang det piper i telefonen roper han ting som "jeg er ikke tilgjengelig for intervjuer i helgen" eller "faen en superstjerne får aldri fred" Ærlig talt. Får være glad han ikke virkelig er kjent. Anonymous poster hash: 86458...d12 Hehe, jeg ler av humoren hans jeg.Det bør du gjøre også ;-) Anonymous poster hash: 96965...d01 Det var humoren hans som fanget meg. Han er kjempe gøyal. Og jeg unner han oppmerksomhet. Nå høres jeg sytete ut. Jeg er ikke det. Men etter en tid er det ikke like artig og kanskje det går litt på at jeg så ut som et vrak i morges og mannen sa "hva skal jeg vel med kvinner som er 15 år yngre når jeg har en slik rose tvers over meg ved kjøkkenbordet" Der satt jeg i utvaska pysj, briller, en gryende kvise på nesa og høysåtehår i en palme. Han får nyte det. I morgen er det hans tur å stå opp tidlig. Håper Kaptein Sabeltann våkner kl fem. :-D Anonymous poster hash: 86458...d12
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #15 Skrevet 1. februar 2014 Var han deltager på "QuizDan"? Det tenkte jeg også Tror nok de karene der kan ha en litt spesiell form for humor og kanskje ikke veldig vant med mye oppmerksomhet fra det "svake" kjønn Anonymous poster hash: 9cf18...244 Haha. QuizDan. Jeg så det faktisk i går. Hadde sett for meg litt mer nerdete mennesker jeg. Nei, var ikke Quiz han var med på. :-D Anonymous poster hash: 86458...d12
Himmel og hav Skrevet 1. februar 2014 #16 Skrevet 1. februar 2014 Unn han en dag med dette, da! Det er klart han synes det er moro å ha fått fan-mail! Om han fortsetter ut over uka uten at det har dukket opp annet enn den ene mailen, så får du heller be han om å rulle inn. Du kan jo heller være med på spøken. Si at han ikke får dra ut og joggen før livvaktene kommer på jobb, eller be han som er kjent om å få tak i telefonnummeret til en eller annen hottie til deg - han bør vel ha kontakter å som han er kjendis. osv.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #17 Skrevet 1. februar 2014 Haha. Nei han var ikke på norske talenter. Og HVILKEN stjerne ser Dan Børge ut som? Flirer. Jeg kjenner jeg blir litt irritert (selvom jeg også kniser) lage såååå mye styr av en mail. Hver gang det piper i telefonen roper han ting som "jeg er ikke tilgjengelig for intervjuer i helgen" eller "faen en superstjerne får aldri fred" Ærlig talt. Får være glad han ikke virkelig er kjent. Anonymous poster hash: 86458...d12 Hehe, jeg ler av humoren hans jeg.Det bør du gjøre også ;-) Anonymous poster hash: 96965...d01 Det var humoren hans som fanget meg. Han er kjempe gøyal. Og jeg unner han oppmerksomhet. Nå høres jeg sytete ut. Jeg er ikke det. Men etter en tid er det ikke like artig og kanskje det går litt på at jeg så ut som et vrak i morges og mannen sa "hva skal jeg vel med kvinner som er 15 år yngre når jeg har en slik rose tvers over meg ved kjøkkenbordet" Der satt jeg i utvaska pysj, briller, en gryende kvise på nesa og høysåtehår i en palme. Han får nyte det. I morgen er det hans tur å stå opp tidlig. Håper Kaptein Sabeltann våkner kl fem. :-D Anonymous poster hash: 86458...d12 Hahaha! Fantastisk! Anonymous poster hash: 5d5d4...af4
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #18 Skrevet 1. februar 2014 Haha. Nei han var ikke på norske talenter. Og HVILKEN stjerne ser Dan Børge ut som? Flirer. Jeg kjenner jeg blir litt irritert (selvom jeg også kniser) lage såååå mye styr av en mail. Hver gang det piper i telefonen roper han ting som "jeg er ikke tilgjengelig for intervjuer i helgen" eller "faen en superstjerne får aldri fred" Ærlig talt. Får være glad han ikke virkelig er kjent. Anonymous poster hash: 86458...d12 Hehe, jeg ler av humoren hans jeg.Det bør du gjøre også ;-) Anonymous poster hash: 96965...d01 Det var humoren hans som fanget meg. Han er kjempe gøyal. Og jeg unner han oppmerksomhet. Nå høres jeg sytete ut. Jeg er ikke det. Men etter en tid er det ikke like artig og kanskje det går litt på at jeg så ut som et vrak i morges og mannen sa "hva skal jeg vel med kvinner som er 15 år yngre når jeg har en slik rose tvers over meg ved kjøkkenbordet" Der satt jeg i utvaska pysj, briller, en gryende kvise på nesa og høysåtehår i en palme. Han får nyte det. I morgen er det hans tur å stå opp tidlig. Håper Kaptein Sabeltann våkner kl fem. :-D Anonymous poster hash: 86458...d12 Akkurat lik humor som min mann og jeg digger den! Minn han på å ta med livvakter før han går ut som det ble foreslått over her ;-) Anonymous poster hash: 96965...d01
MammantilNurket Skrevet 1. februar 2014 #19 Skrevet 1. februar 2014 (endret) Var han deltager på "QuizDan"? Det tenkte jeg også Tror nok de karene der kan ha en litt spesiell form for humor og kanskje ikke veldig vant med mye oppmerksomhet fra det "svake" kjønn Anonymous poster hash: 9cf18...244 Haha. QuizDan. Jeg så det faktisk i går. Hadde sett for meg litt mer nerdete mennesker jeg. Nei, var ikke Quiz han var med på. :-D Anonymous poster hash: 86458...d12 Altså ... hallo i luken!! Jeg skal si dét at det har vært _MANGE_ flotte mannlige deltagere med på QuizDan *fornærmet* Endret 1. februar 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #20 Skrevet 1. februar 2014 Var han deltager på "QuizDan"? Det tenkte jeg også Tror nok de karene der kan ha en litt spesiell form for humor og kanskje ikke veldig vant med mye oppmerksomhet fra det "svake" kjønn Anonymous poster hash: 9cf18...244 Haha. QuizDan. Jeg så det faktisk i går. Hadde sett for meg litt mer nerdete mennesker jeg. Nei, var ikke Quiz han var med på. :-D Anonymous poster hash: 86458...d12 Altså ... hallo i luken!! Jeg skal si dét at det har vært _MANGE_ flotte mannlige deltagere med på QuizDan *fornærmet* Altså. Jeg sa ikke at de ikke så bra ut. Jeg sa vel det motsatte. Jeg hadde forventet de var nerdete men det var de ikke. ;-) Ikke hiss deg opp før du har lest innlegget mitt skikkelig. Anonymous poster hash: 86458...d12
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #21 Skrevet 1. februar 2014 Haha. Nei han var ikke på norske talenter. Og HVILKEN stjerne ser Dan Børge ut som? Flirer. Jeg kjenner jeg blir litt irritert (selvom jeg også kniser) lage såååå mye styr av en mail. Hver gang det piper i telefonen roper han ting som "jeg er ikke tilgjengelig for intervjuer i helgen" eller "faen en superstjerne får aldri fred" Ærlig talt. Får være glad han ikke virkelig er kjent. Anonymous poster hash: 86458...d12 Hehe, jeg ler av humoren hans jeg.Det bør du gjøre også ;-) Anonymous poster hash: 96965...d01 Det var humoren hans som fanget meg. Han er kjempe gøyal. Og jeg unner han oppmerksomhet. Nå høres jeg sytete ut. Jeg er ikke det. Men etter en tid er det ikke like artig og kanskje det går litt på at jeg så ut som et vrak i morges og mannen sa "hva skal jeg vel med kvinner som er 15 år yngre når jeg har en slik rose tvers over meg ved kjøkkenbordet" Der satt jeg i utvaska pysj, briller, en gryende kvise på nesa og høysåtehår i en palme. Han får nyte det. I morgen er det hans tur å stå opp tidlig. Håper Kaptein Sabeltann våkner kl fem. :-D Anonymous poster hash: 86458...d12 Akkurat lik humor som min mann og jeg digger den! Minn han på å ta med livvakter før han går ut som det ble foreslått over her ;-) Anonymous poster hash: 96965...d01 Haha. Jeg puttet lekepistolen til småen i lomma hans når han skulle på butikken nå. Så han har noe å forsvare seg med. Så på han fra vinduet når han gikk og han lekte "hemmelig agent" til ære for meg. Snek seg rundt hjørner og snakket i en skjult mikrofon på jakka. Gud mannen har virkelig bevart barnet i seg. Anonymous poster hash: 86458...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå