Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Så fort han er alene. De kontakter aldri meg å vil helt klart ha han.. han er ikke så flink til og si i fra.. jeg blir ganske skuffet egentlig.. har lyst til og si noe til dem.. men.. Anonymous poster hash: 006c6...804
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Ei venninne - venninner - venninnene!! Anonymous poster hash: 6adc4...16b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Det er ikke venninner !! Hold deg unna disse dritt kjerringene Anonymous poster hash: 4daea...7fd
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Venninde? Mener du venninne? Og/å-regelen burde du også se litt nærmere på! Anonymous poster hash: 96d17...16e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 De er ikke dine venninder. Se og kvitt deg med dem. Anonymous poster hash: 527b4...ee8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Man kan skrive venninde. Det er gammel skrivemåte og riksmål. Til spørsmålet: var de dine venninder fra før av, eller mannens? Høres uansett ikke ut som noen du bør fortsette å ha kontakt med.. Anonymous poster hash: 3f693...c70
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Venninner som i flertall??? Hva venninner har du da, hadde spørt dem rett ut jeg. Du har ikke noe tape uansett! Anonymous poster hash: 550a7...f42
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Jeg kjente de før jeg kjente mannen. Og han kjenner de godt.. det er to stk som er exene hans.. kompisene hans drar de med hver gang mannen er med å de hiver seg over han. Samt noen andre damer som ikke respekterer at vi er i et forhold. Lite sted dette Anonymous poster hash: 006c6...804
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Jeg hadde sagt det til kvinnfolka hva jeg mente og at jeg ikke var behagelig med det! Hadde en venninne en gang som var litt for mye oppi typen min, gav beksjed til henne at det ikke var ok. Hun har aldri gjort det siden. Men det gikk også lang tid før vi fikk god kontakt etter det. Anonymous poster hash: 550a7...f42
n74 Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 Fy fadern dere som svarer er kjipe. Til HI: Er de dine venninner eller hans (sånn i utgangspunktet)? Det er vanskelig å gi deg noen råd uten å kjenne både deg, han og disse venninnene. Vi har venner av begge kjønn begge to og ingen av oss reagerer på at den andre drar på besøk til en venn med det motsatte kjønn. Men det er nok fordi vi stoler på både hverandre og på vennene våre. Men det har vært et unntak. Mannen min gjennopptok kontakt med en tidligere venninne. I utgangspunktet helt greit for meg, hun var midt oppe i en livskrise. Men det tok ikke lang tid før jeg oppfattet at hun var forelsket i han. Jeg tok det opp med mannen som mente jeg var helt på jordet og tok feil. Men vet jeg hadde rett. Det førte til mange krangler hos oss, til slutt kuttet han kontakten med henne. Vi har det fortsatt som før når det gjelder andre venninner/ kompiser. Så det handler vel litt om hvordan man merker det. Er du sjalu? Har du problemer med at han har et vennskap med det andre kjønn uansett? Eller er det noe spesielt ved disse venninnenes oppførsel du reagerer på? Høres jo litt rart ut at det er flere som legger seg etter han, folk flest har folkeskikk, med et og annet unntak.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #11 Skrevet 1. februar 2014 Høres ut som de ikke respekterer deg. Du må sette deg i respekt. Når de kommer kan du gjerne "sette deg oppå mannen din" så de holder seg unna. OG be mannen din stå opp for deg! Hvis de klinger på han, må han vise tydelig at han ikke liker det! Kanskje det viktigste.. Ta det opp med han. Si at sånn det er nå godtar du ikke. Anonymous poster hash: 3f693...c70
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #12 Skrevet 1. februar 2014 De benytter seg av sjansen når jeg ikke er med.. jeg ba han komme hjem i går da de ikke respekterer at han ikke vil heller. Men jeg må be han være tydligere. Ikke kompisen respekterer han heller. Sørger for og lage sjalusi mellom oss. :/ men jeg stoler på mannen. Men ikke dr andre for de gir faan. Anonymous poster hash: 006c6...804
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #13 Skrevet 1. februar 2014 Herregud for en gjeng! Finn dere andre venner! Meld dere på en eller annen aktivitet sammen hvor det er mulig å møte andre folk. De der MÅ dere bare droppe! Anonymous poster hash: 3f693...c70
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #14 Skrevet 1. februar 2014 Høres ut som de ikke respekterer deg. Du må sette deg i respekt. Når de kommer kan du gjerne "sette deg oppå mannen din" så de holder seg unna. OG be mannen din stå opp for deg! Hvis de klinger på han, må han vise tydelig at han ikke liker det! Kanskje det viktigste.. Ta det opp med han. Si at sånn det er nå godtar du ikke. Anonymous poster hash: 3f693...c70 For meg er slik oppførsel som du beskriver her overhodet ikke 'å sette seg i respekt', det er å bevise overfor alle andre som er til stede at man ikke stoler på sin egen mann... Personlig himler jeg med øynene til damer som oppfører seg sånn som du anbefaler HI i gjøre her. Og nei, jeg legger ikke an på andres menn ELLER andre menn for den saks skyld. Jeg er godt fornøyd med min egen. Anonymous poster hash: 0bf27...38b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #15 Skrevet 1. februar 2014 Man kan skrive venninde. Det er gammel skrivemåte og riksmål. Anonymous poster hash: 3f693...c70 Se punkt seks i denne listen http://www.korrekturavdelingen.no/Vanlige-skrivefeil-alfabetisk/K4VanligeSkrivefeil_v.htm Anonymous poster hash: 0bf27...38b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #16 Skrevet 1. februar 2014 Ellers er jeg enig med røkla her. Dette er ikke dine venninner. Som du sier selv: de kontakter aldri deg... Drit i dem, og vær glad for at mannen din forteller dette til deg. Blant alle menn jeg kjenner er det er typisk tegn på at han er til å stole på. Anonymous poster hash: 0bf27...38b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #17 Skrevet 1. februar 2014 Overskriften=venninner man kutter all kontakt med med en gang. Anonymous poster hash: a7b0f...f55
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #18 Skrevet 1. februar 2014 Sett de på plass og be de dra til helvete! Anonymous poster hash: 2b0f2...2d3
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #19 Skrevet 1. februar 2014 Synes det er så utrolig dårlig gjort. Anonymous poster hash: 006c6...804
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 1. februar 2014 #20 Skrevet 1. februar 2014 En flisespikker- flisespikkere- flisespikkerne Ei høne- høner- hønene Ei venninne - venninner - venninnene!! Anonymous poster hash: 6adc4...16b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #21 Skrevet 1. februar 2014 Herregud for en gjeng! Finn dere andre venner! Meld dere på en eller annen aktivitet sammen hvor det er mulig å møte andre folk. De der MÅ dere bare droppe! Anonymous poster hash: 3f693...c70 Høres ut som hele bygda er i samme gjengen, men enig med deg ang. nye bekjentskaper/aktiviteter. Kan vel ikke være sunt å bo på en så liten pass at alle har vært med alle? Anonymous poster hash: f0952...2bb
LittLykkelig Skrevet 1. februar 2014 #22 Skrevet 1. februar 2014 Ville ikke kalt dem venninner akkurat.. Om du vil at de skal holde seg unna bør du ta en ordentlig prat med hver og en. Slike folk blir satt ut om man gjør det. Om du ber dem reise til helvete og lignende, vil det bare gi fyr på bålet. Da har de ingen lojalitet til deg og tenker at det er fritt frem siden du er så frekk og sjalu.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #23 Skrevet 1. februar 2014 Det er faltisk så ille her at man må virkelig være hard for å få ha hverandre i fred :/ Anonymous poster hash: 006c6...804
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #24 Skrevet 1. februar 2014 Det er faltisk så ille her at man må virkelig være hard for å få ha hverandre i fred :/ Anonymous poster hash: 006c6...804 Høres ut som en usunn plass å bo på. Anonymous poster hash: f0952...2bb
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #25 Skrevet 1. februar 2014 Man kan skrive venninde. Det er gammel skrivemåte og riksmål. Til spørsmålet: var de dine venninder fra før av, eller mannens? Høres uansett ikke ut som noen du bør fortsette å ha kontakt med.. Anonymous poster hash: 3f693...c70 [/acrony I Norge har vi tre skriftspråk. Riksmål er ikke ett av dem. Anonymous poster hash: a1294...431
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå