Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Hei Har slitt med dårlig matlyst etter fødsel.. Noen dager spiser jeg ingenting, andre dager ett knekkebrød -noen dager klarer jeg en liten porsjon middag. Stort sett ingenting annet enn kaffe/kaffelatte/Pepsi Max. Ikke Sundt akkurat.. Tenker ikke på vekta egentlig heller, er fortsatt over deg jeg veide da jeg ble gravid. Kan det være noen sammenheng med at kroppen vil ned i vekt selv?? Ingenting frister og når det først er noe så spiser jeg lite .. 7 uker siden fødsel nå så lurer på om andre har erfaring med det samme og når matlysta kom igjen...? Ikke engang et eple frister selvom jeg vet d er sunt så klarer jeg ikke tenke mat... ;-/ Anonymous poster hash: 38114...33b
Berta_78 Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Det er ikke helt uvanlig, tror jeg! Jeg spiste utrolig lite selv etter første fødselen. Det er store endringer i livet! Matlysten kommer nok når du føler deg litt ovenpå igjen :-) Men dytt i deg et eller annet - ved veldig lavt matinntak øker du utskillelsen av giftstoffer i morsmelken. Finn noe du klarer spise. Jeg spiste ferske rosinboller. Ikke det mest næringsrike, men whatever works. Det tok noen uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå