LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Klokken er straks 8, mannen har stått opp med ungene, og imens skal jeg snu meg rundt og sove i sånn ca 3 timer til. Må bare ligge og nyte lyden av en liten minifyr som skravler noe så innihampen med pappaen sin. Eller "pæpæpæpæ", for å være helt korrekt. ❤
frk Nilsen Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Elsk og elsk fru blom.... Klamrer meg til kaffen min, ungene pleier å klare seg sjøl på morgenen så vanligvis sover jeg til rundt 8.30 i helgene, men "noen" måtte absolutt snorke sånn ca fra 07.00. Skal straks gå å lage meg kopp nr 2
sug lut Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Veldig elsk: stearinlys over hele stua, kakao og varme croissanter.
Gjest Kira Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Her er det bare elsk: - sjokoladekaken står allerede i ovnen - ungene elsker lørdager for da får de spise frokost foran tven, og det gir rolige minutter til mor. - mannen snorker fortsatt, men i morgen er det min tur til å sove lenge - etterpå skal vi på teater med ungene, deretter skal jeg ut med venninner. God lørdag til dere alle
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Lillemannen bursdag og så glad! Jeg ble sendt i seng igjen med espresso'n, knekkebrød, to Paracet (blitt forkjøla i løpet av natta gitt), eple og Mokkabønner (!) med beskjed fra mannen om å slappe av litt til. Resten av dagen blir jo bake, bake, bake og VASKE!
Ziva Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Liten og Stor er borte, stillheten har senkes seg og Tassen lager kaffe til a mor. senere i kveld kommer ei venninne av Liten og skal overnatte. Lasagne skal lages og vafler stekes. Dette blir en deilig lørdag
Gjest Fru Banderas Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Jeg spratt opp 09:15 og var sikker på at det var fredag, og at minipatetica dermed hadde mistet første time på skolen allerede, og vel så det. Brøler opp trappa at hun må skynte seg og kle på seg fordi vi har forsovet oss, mens jeg raser inn på badet og innser at jeg ser like mye ut som en dass som det jeg føler meg *) /forklaring kommer/ mens jeg ser for meg hvilke ting jeg skal lire av meg når jeg føler mini inn i midten av time nummer to. Etter noen minutter på badet kommer minipatetica ned og sier "Nå har jeg kledd på meg, men jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal ha skole på en lørdag?". Jeg gikk tilbake til sengen og sovnet umiddelbart, men ble så vekt kvart over ti igjen av melding fra "han jeg skrev ikke fortjener meg i fredagselsktråden" - noe som i seg selv overrasket meg massivt. Stod etterhvert opp, og nå halvligger jeg i sofaen og lurer på om jeg snart dør. *) Forklaring: I går kveld skulle jeg imponere min datter og en utlending på isen. Jeg var jo den eneste med det riktige grunnlaget for å være tilnærmet isdanserinne, all den tid jeg både er over 6 år, samt at jeg har bodd mer enn ett år i Norge. Jeg skulle ta en piruett - foran kamera (jepp! Jeg har det på film...) og det gikk jo akkurat slik jeg burde skjønt at det ville gå: med huet i isen med et brak de hørte i milevis omkrets, og siden et par timer senere har jeg hatt vondt i hele hodet, svimmel og slikt. Lurer på om jeg har fått hjerneblødning, slik som kona til Liam Neeson fikk etter å ha tryna på ski - og døde :-S Hvis det er det jeg har; hadde jeg skjønt det innen nå? Det er ca. 15 timer siden.
sug lut Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Hm, patetismus, det der høres ikke veldig elsk ut...stakkars deg!
Gjest Fru Banderas Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Innså etterpå at jeg potensielt ødela den i utgangspunktet positive tråden med mitt negative bråk, men vil altså konstatere: jeg er egentlig ganske hæppi i dag, bare halvdød på sofaen.
sug lut Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 (endret) Innså etterpå at jeg potensielt ødela den i utgangspunktet positive tråden med mitt negative bråk, men vil altså konstatere: jeg er egentlig ganske hæppi i dag, bare halvdød på sofaen. Drit i tråden, jeg er mest bekymra for deg, tullhøne. Og bruk hjelm, også inne. Endret 1. februar 2014 av sug lut
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 1. februar 2014 #11 Skrevet 1. februar 2014 Hm, patetismus, det der høres ikke veldig elsk ut...stakkars deg! Signerer denne! Og du, har du sjekket om pupillene reagerer som de skal i lys? Hvis de ikke gjør det, er det nok på sin plass med en tur på legevakta...
Gjest Fru Banderas Skrevet 1. februar 2014 #12 Skrevet 1. februar 2014 Hvordan skal de reagere? Ved å trekke seg sammen når de blir lyst på, bare? Vanskelig å vite hva som er (potensielt) resultat av gårsdagens mislykkede piruett foran kamera, og hva som bare er en forlengelse av en hodepine som har fulgt etter meg i evigheter. Også vanskelig å vite hva som kommer utenfra, og hva som skyldes min indre frustrasjon over en del ting som skjer rundt meg om dagen. Hvem trenger vel psykolog når man kan bare tømme all skiten over kranglerne, som egentlig bare ville lese en hyggelig tråd en lørdags formiddag.
sug lut Skrevet 1. februar 2014 #13 Skrevet 1. februar 2014 Hvordan skal de reagere? Ved å trekke seg sammen når de blir lyst på, bare? Vanskelig å vite hva som er (potensielt) resultat av gårsdagens mislykkede piruett foran kamera, og hva som bare er en forlengelse av en hodepine som har fulgt etter meg i evigheter. Også vanskelig å vite hva som kommer utenfra, og hva som skyldes min indre frustrasjon over en del ting som skjer rundt meg om dagen. Hvem trenger vel psykolog når man kan bare tømme all skiten over kranglerne, som egentlig bare ville lese en hyggelig tråd en lørdags formiddag. ikke undervurder oss.
Gjest Fru Banderas Skrevet 1. februar 2014 #14 Skrevet 1. februar 2014 Har jeg aldri gjort! Ville ikke tømt meg for en gjeng bananfluer. Håper dog dette ikke senere brukes mot meg, som bevis på at JEG er en bananflue. Fnis.
Ziva Skrevet 1. februar 2014 #15 Skrevet 1. februar 2014 Vedvarer hodepinen så setter du piruettratatan din mot legevakta!! Synsforstyrrelser og kvalme bør du være obs på.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #16 Skrevet 1. februar 2014 Få det ut, Apetit, og kom deg til legen om dette vedvarer.
sug lut Skrevet 1. februar 2014 #17 Skrevet 1. februar 2014 Må føye til tiloversbleven taco (tenk!) til lunsj, og at postmannen ENDELIG er min venn
Gjest Fru Banderas Skrevet 1. februar 2014 #18 Skrevet 1. februar 2014 Legevakten ba meg komme. Går ut av pysj og inn i klær, og drar.
sug lut Skrevet 1. februar 2014 #19 Skrevet 1. februar 2014 Legevakten ba meg komme. Går ut av pysj og inn i klær, og drar. Oj, lykke til!
Iiiiik Skrevet 1. februar 2014 #20 Skrevet 1. februar 2014 Lykke til med legesjekk, Patetisk brak! Elsk her: Stor unge i Korketrekkeren med venner, regner med at hun har det gøy Mor fikk sove lenge Huset er vasket, det lukter rent og er fint "overalt" To små er sammen med venner og huset er fullt av lyd og latter Utelek med graving av store snøhuler En hel helg uten avtaler og ting vi må
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 1. februar 2014 #21 Skrevet 1. februar 2014 Legevakten ba meg komme. Går ut av pysj og inn i klær, og drar. Lykke til! Pupillene skal trekke seg sammen i lys og bli større i mørket.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #22 Skrevet 1. februar 2014 Legevakten ba meg komme. Går ut av pysj og inn i klær, og drar. Krysser fingra!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 1. februar 2014 #23 Skrevet 1. februar 2014 Oj, Patetismadonnaen! Uff, lykke til!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 1. februar 2014 #25 Skrevet 1. februar 2014 Neiognei! God bedring! Nådeløste greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå