Gå til innhold

En helt normal fredagskveld på anonymforum ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredagskveld. Arbeidsuka eller studieuka over (hørt nok om det siste dagene), krølle seg i sofaen, kanskje tv'en er på.... og...... ANONYMFORUM!!!

Hva spiser du i kveld??? Helgemeny er viktig må vite, litt snaks også.... for nå som det er fredag forsvinner slanketrådene og kosen inntar stua.

Og hjeeeelp!!! "Brownieskrise!!!!!!!!"

Og på linja under.... "Hvilken hånd tørker du deg med???"

De to sammen kan gi noe lettere ubehagelige assosiasjoner... grøss!

Ja, GRØSS.... Ondskapens hotell!!! Og mørkeredsel og husredsel og spøkelseskatter.... en skjønn, om enn skremmende kombinasjon.

Utblåsninger!!!! om singeltilværelsens mer eller mindre hyggelige dateerfaringer er noe mindre spooky, kan diskuteres ;)

Men, når man leser om kjærester som vil sende deg på kino med moren sin fordi han ikke gidder selv...... eller om illeluktende kjærester..... så er singeltilværeslen kanskje ikke det verste man har likevel.

Det diskuteres legetimer og legesekretærer så ordene brenner på skjermen. Tett etterfulgt av "kinky anyone?"... og det var det visst også noen som var.

Guttenavn!!! Er det William eller Filip eller James som er finest??

Nei, vent litt... James var jo Bond - James Bond i Sandefjord. (i Sandefjord???)

Og når vi først er inne på stednavn - hva heter stedet den kjekke mannen fra mange år tilbake kom fra? Eller hoteller i London. The Shining? Nei, var vel USA, det. Men hva da med Tenerife? Eller hva er best av Østerrike og Tyskland?

Ja, Tyskland, ja.... tør vi nevne tyskernes matvaner??? Nei, best å la være - kan være sarte sjeler her inne!

Og midt innimellom Babyens første tann!

Vi har selvfølgelig med litt av det obligatoriske også - babys mage, babys søvn, baby på brukt matte. Fotballfrue. Uføretrygdede. Fødebagen.  Litt mer kjærestetrøbbel. Mer fotballfrue.

mme-hipp..... hver gang jeg har sett overskriften har jeg lest Miiip..... men det er jo en bruker det ;)

Så har vi hatt en stor dose alvor i barn som er blitt slått - taushetsplikt og melding til barnevern. Hvilket livssyn har du?

Og kan jeg bruke tights fremdeles?? Kan jeg bruke høye støvletter og tights???

Hvilken kino for 3-åringen? Og hvorfor sladres det om kongelige damer?

Tråden om hva du skal gjøre for kjæresten på Valentines Day hoppet single meg veldig galant over... :P

Truser!!!! Heldigvis - eller beklageligvis - ikke sametruser denne gangen....

"Dere som ikke tenker så langt..:"

Det er det jammen mange som ikke gjør! Men heldigvis er det langt flere som tenker lenger enn langt, og tilsammen går det ganske greit opp ;)

"Hvor my er dere her inne?"

Akkurat det nekter jeg å svare på i øyeblikket :P

:kaklehone:

Anonymous poster hash: 06e4a...988

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...