Gå til innhold

Londonhotell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til London med eldstejenta på 11 og søker det jeg kan etter hotell, men det er så vanskelig...

Er det noen som har tips til et rimelig hotel litt sentralt?

Takknemlig for hjelp...

Anonymous poster hash: 029c9...a24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er rimelig for deg da? Og hva er sentralt? Nær Oxford street, eller andre steder? London er rimelig greit å komme seg rundt i vha Metro :)

Ta en titt på tripadvisor :)

Anonymous poster hash: 559b2...681
Skrevet

Håper på max 2500 for 2 netter. Rundt Oxford street, piccadilly, notting hill, bayswater.

HI

Anonymous poster hash: 029c9...a24

Skrevet

Et tips til et hotell du IKKE må velge, det er Oxford hotel. Gammalt dritthotell, uten varme eller heis. Måtte kjøpe ekstra dyne og varme nattdrakter for å få til å sove! Pluss at frokosten var direkte ekkel!

Pass på at det er ordentlige dyner, en god frokost og evt heis. Legg heller inn en ekstra 1000lapp for hotellet, det gjør jeg med glede neste reise.

Anonymous poster hash: 035eb...397

Skrevet

I bayswater er det mange rimelige hotell. Har stort sett kun bodd der.

Skrevet

St Giles ligger to min fra Oxford street og Tottenham Court. Tror vi betalte ca 3000 kr for tre netter.

Skrevet

St.giles, grei pris, veldig sentralt og fint hotell :)

Skrevet

Vi har også bodd på St. Giles og var veldig fornøyde! Sentralt og bra.. litt små rom kanskje, men det funka fint for noen dager :) 

Anonymous poster hash: f5251...789
Skrevet

Vi bodde i nærheten av sentralstasjonen..der hvor flytoget går til/fra.. hotellet her club quartes.. var billig og greit..banen i nærheten....men et stykke unna oxford street.. jeg ville gått inn på hotels.com og søkt der..du kan gå inn på kartet og se hvilke hoteller som er der du vil bo.

Skrevet

St. Giles er fryktelig!! Prøv Landmark😀

Anonymous poster hash: 7478f...028

Skrevet

Landmark er vel ikke så billig

Anonymous poster hash: 7ff8e...aa5

Skrevet

St. Giles var, etter min mening greit, men forferdelig mye gatestøy. (og jeg er vant med trafikk) Umulig å sove med åpne vinduer, og ikke så veldig sentralt heller øverst i Oxford street. Ville heller valgt bayswater. Som å bo på landet og kun to stasjoner fra Oxford street.

Skrevet

The Britannia Hotel liker jeg best. Syns det er rimelig og flott hotell. Har sett i senere tid at du også finner det på Coop sitt hotellkupp.

Anonymous poster hash: 3e8c1...84e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...