frk Nilsen Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Konkurranseutsettingen av barnehagene i Oslo (bla mine barns bhg) var med på nytt på nytt! Ekstra publisitet før fakkeltoget onsdag er gull verdt! For dere som bor i Oslo og omegn onsdag 17.00 i borggården på Rådhuset. Det meste av info finnes her: https://www.facebook.com/pages/Fakkeltog-Bevar-barnehagene-v%C3%A5re/184436021766782 Kort sagt, Oslo kommune vil "spare" penger på å konkurranseutsette barnehager. Det er 7 bhg som er plukket ut i første omgang. Dette er et budsjettforlik med H og FRP i bunn Carl Ivar sammenligner barnehage med det å drive skobutikk i denne saken.... Endret 31. januar 2014 av frk Nilsen
*Miss Marple* Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Men hørte du ikke hva byråden sa da? Det var ikke for å spare penger. Ikke bare derfor, ihvertfall. Egentlig visste de ikke hvor mye de ev kom til å spare. Hvis de altså kom til å spare noe som helst altså. Jaja, så lenge de vet hva de snakker om, liksom, på en måte. Skremmende utvikling og jeg ønsker dere all mulig lykke til i kampen for å unngå galskapen! Men noen sitter nok og er fornøyde for de har fått det de stemte på.
frk Nilsen Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2014 Men hørte du ikke hva byråden sa da? Det var ikke for å spare penger. Ikke bare derfor, ihvertfall. Egentlig visste de ikke hvor mye de ev kom til å spare. Hvis de altså kom til å spare noe som helst altså. Jaja, så lenge de vet hva de snakker om, liksom, på en måte. Skremmende utvikling og jeg ønsker dere all mulig lykke til i kampen for å unngå galskapen! Men noen sitter nok og er fornøyde for de har fått det de stemte på. Takk, takk Trenger forresten underskrifter til oppropet http://www.opprop.net/signatures/stopp_raseringa_av_barnehagene_vare/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå