Gå til innhold

Noen som hadde dette som graviditetsegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke ha mensen før om 2 dager, men uansett- I over en uke nå har jeg hatt skikkelig mensen murringer morgen og kveld. Svak kvalme og halsbrann. 

Kan dette være psm? Eller er det noen som kjenner igjen tegn på en "tidlig" graviditet? :/

Og ja, jeg skal ta test. Jeg bare lurer........

Anonymous poster hash: 56289...b0d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være det ja. Har du ikke hatt slike pms symptomer før, var det rart de kom nå. Tiden får vise ;-)

Anonymous poster hash: 264b2...e66

Skrevet

Huff nei aldri. Jeg blir like overasket hver gang jeg får mensen,for jeg har absolutt ingen plager i det hele tatt. Kun når den først har kommet. 

hi

Skrevet

Ja. Jeg har merket det en uke etter befruktning hver gang. Kjenner at noe skjer i livmor. Slår ikke feil. Trenger hverken kjenne på rappen eller ta noen test. I tillegg får jeg endre smak. Spesielt av å drikke vann. Det smaker anderledes i starten av mine svangerskap.

Anonymous poster hash: 9cb23...570

Skrevet

Ja. Jeg har merket det en uke etter befruktning hver gang. Kjenner at noe skjer i livmor. Slår ikke feil. Trenger hverken kjenne på rappen eller ta noen test. I tillegg får jeg endre smak. Spesielt av å drikke vann. Det smaker anderledes i starten av mine svangerskap.

Haha. Rappen = tappen

Skrevet

Okei, takk. For min del passer det virkelig ikke med noe baby nå. Jeg har akkurat begynt på min 5 års lange utdannelse og har to barn fra før av. Kunne tenke meg en atpåklatt når utdannelsen var i boks, siden jeg er så glad i barn :hjertesmil: Og jeg er "bare" 24. Håper det bare er eksamensnerver og stress. Vil ikke ha mer utdannelse/jobb utsettelser nå :(

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...