Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Og legen var full i svarte hundehår. Ikke bare noen heller, så ut som hun nettopp hadde hatt bikkjen på fanget. Og hun hadde hvit genser, så det var veldig tydelig. Også hadde hun hunden i et bur inne på legekontoret.. bare jeg som synes det er upassende på et legekontor? Anonymous poster hash: ea222...abc
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Bare med tanke på evt pasienter som er allergiske mot hundepels, andre bør ikke ha noe problem med det. Noen mener at hunder er veldig urenslig, men noen blir vasket ofte. Tunga til en hund er renere enn hånden din. Anonymous poster hash: 74fd6...5a1
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Bare med tanke på evt pasienter som er allergiske mot hundepels, andre bør ikke ha noe problem med det. Noen mener at hunder er veldig urenslig, men noen blir vasket ofte. Tunga til en hund er renere enn hånden din. Anonymous poster hash: 74fd6...5a1 Så du hadde ikke reagert om det var en hund inne på legekontoret? Haha. Ps. Min hund spiser sin egen bæsj. Anonymous poster hash: be863...fb4
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 synes det virker litt uprofft :/men nå er ikke jeg noe hundemenneske heller, så jeg er sikkert feil person å spørre... vil gjerne at legen skal ha pasienten i fokus, og være ren og pen i tøyet (i det minste fremstå som) ikke sitte der full av hundehår med et øye på pasienten og et øye på hunden... Anonymous poster hash: 49e9e...5d8
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Jeg hadde ikke brydd meg selv. Er lite høytidelig. Uansett så mener jeg generelt at dyr ikke har noe på et legekontor eller sykehus å gjøre. Selv om de står i bur. Det finnes barn og voksne som ikke liker hunder og heller ikke å dra til legen.. da holder det at det kun er legen som er der. Det er det man forventer. Anonymous poster hash: 85883...10d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Jeg hadde nok reagert, fordi jeg ikke hadde sett det komme. Hva med de som er allergiske da...? Anonymous poster hash: 83cce...710
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Sikker på at du ikke har vært med barnet ditt hos veterinæren? Anonymous poster hash: dbb1b...6a8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 HAHAHHA dagens akkurat min humor Anonymous poster hash: 71dcd...1e6
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Hadde byttet lege. Uproft og ekkelt. Anonymous poster hash: 020d7...7a6
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 Satt mannen hennes der og spiste muffins også? Leste et magasin eller to? I tillegg må jo dette være hun som laget en tråd her inne om å ta hunden med til kontoret. Det er vel noen år siden hun laget en tråd om det, men med tiden har hun kanskje trosset dibberne og like gjerne tatt hunden med likevel? Anonymous poster hash: 14787...788
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #11 Skrevet 1. februar 2014 Bare med tanke på evt pasienter som er allergiske mot hundepels, andre bør ikke ha noe problem med det. Noen mener at hunder er veldig urenslig, men noen blir vasket ofte. Tunga til en hund er renere enn hånden din. Anonymous poster hash: 74fd6...5a1 Det er en myte. Med mindre du virkelig har en bedriten hånd. Anonymous poster hash: 020d7...7a6
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #12 Skrevet 1. februar 2014 Æsj! Bare jeg som reagerer sterkt på det? Hadde aldri gått tilbake dit! Anonymous poster hash: 5decd...584
Steget Skrevet 1. februar 2014 #13 Skrevet 1. februar 2014 kunne godtatt det hvis det var en engangssituasjon, en krise av noe slag. ellers hadde jeg byttet lege.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #14 Skrevet 1. februar 2014 Nei, det er ikke greit! Hadde jeg som allergiker kommet inn til legen min og funnet henne dekket i hundehår og i tillegg hatt hunden på kontoret, hadde jeg blitt rasende og sendt klage til fylkeslegen. Hunder er dyr, og har ingenting på et legekontor å gjøre! Med mindre det er som følgehunder til pasienter da. Jeg skjønner at folk er glade i dyrene sine, men det får være grenser! Dyr har ingenting å gjøre inne hos legen, på kafeen, på kjøpesenteret eller på butikken. Det er mange som er svært allergiske der ute, blant annet mannen min, og han må vare forlate når han møter dyr inne. Skal virkelig dyrene tas med overalt?? Anonymous poster hash: b62fb...51c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #15 Skrevet 1. februar 2014 Dette har jeg vanskelig for å tro på! Anonymous poster hash: 18b93...a37
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #16 Skrevet 1. februar 2014 Nei, det er ikke greit! Hadde jeg som allergiker kommet inn til legen min og funnet henne dekket i hundehår og i tillegg hatt hunden på kontoret, hadde jeg blitt rasende og sendt klage til fylkeslegen. Hunder er dyr, og har ingenting på et legekontor å gjøre! Med mindre det er som følgehunder til pasienter da. Jeg skjønner at folk er glade i dyrene sine, men det får være grenser! Dyr har ingenting å gjøre inne hos legen, på kafeen, på kjøpesenteret eller på butikken. Det er mange som er svært allergiske der ute, blant annet mannen min, og han må vare forlate når han møter dyr inne. Skal virkelig dyrene tas med overalt??Anonymous poster hash: b62fb...51c Hva er det med alle dere som skal sende melding til fylkeslegen for ditt og datt? Dette er ingen sak for FL, de har er enn nok med å granske virkelig alvorlige hendelser som uventede dødsfall og grov feilbehandling. Anonymous poster hash: a7639...081
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #17 Skrevet 1. februar 2014 Nei, det er ikke greit! Hadde jeg som allergiker kommet inn til legen min og funnet henne dekket i hundehår og i tillegg hatt hunden på kontoret, hadde jeg blitt rasende og sendt klage til fylkeslegen. Hunder er dyr, og har ingenting på et legekontor å gjøre! Med mindre det er som følgehunder til pasienter da. Jeg skjønner at folk er glade i dyrene sine, men det får være grenser! Dyr har ingenting å gjøre inne hos legen, på kafeen, på kjøpesenteret eller på butikken. Det er mange som er svært allergiske der ute, blant annet mannen min, og han må vare forlate når han møter dyr inne. Skal virkelig dyrene tas med overalt??Anonymous poster hash: b62fb...51c Hva er det med alle dere som skal sende melding til fylkeslegen for ditt og datt? Dette er ingen sak for FL, de har er enn nok med å granske virkelig alvorlige hendelser som uventede dødsfall og grov feilbehandling. Anonymous poster hash: a7639...081 Hva er det med alle oss?? Har du levd sammen med en som er hyperallergisk? Eller er svært allergisk mot dyr selv? Mannen er hyperallergisk, selv er jeg svært allergisk. Og mannen hadde kunnet blitt alvorlig syk av å møte en slik lege. Jeg selv hadde fått meg en allergisk reaksjon av noe slag. Jeg har også ei venninne som ikke kunne sitte ved siden av andre elever i klasserommet som hadde dyr, for da ble hun syk og måtte dra hjem. Jeg synes det er direkte uansvarlig av denne legen å stille slik på jobb. Og jo, jeg hadde sendt inn klage! Anonymous poster hash: b62fb...51c
Christine209 Skrevet 1. februar 2014 #18 Skrevet 1. februar 2014 Hun burde nok hatt hunden i bilen eller på ett bakrom eller noe. Synes ikke det er passende med en hund inne på selve legekontoret. Jeg hadde ikke likt å tatt en gynekologisk undersøkelse eller latt henne sett på sår og lignende med en hund der og full i hundehår selv. Og jeg er en veldig dyreglad person og elsker hunder
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #19 Skrevet 1. februar 2014 Jeg liker ikke hunder, har blitt bitt og hoppet på uendelig mange ganger (hunder merker min redsel og dras mot meg som møll mot lyset). Hadde jeg sett ei jævla bikkje på min leges kontor hadde jeg rygget ut. Jeg får puls på hundre og blir svett i løpet av sekunder når jeg ser en hund; det siste jeg trenger ved et legebesøk. Anonymous poster hash: 2460f...947
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå