Gå til innhold

Gravid eller luft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg blir sprø av å ikke vite. Søker på nette,men finner ingen historie som gir meg svar.

Her er noe info ,hva tror dere.

Jeg ble sterilisert for 9 år siden.

Byttet parter siden da.

For ja ca 6 mnd siden ble jeg mye syk.

Ryggen verket mere og mensen var begynt å bli svakere og varte 2 dager og begynte to dager etter igjenn. Kunne få litt blod og trodde mensen var der og så kom den ikke før 3 dager etter.

Det som er med meg,er at ettersom jeg er sterilisert så har jeg aldring tenkt over om når jeg skal ha mensen. Det har alltid vært oj ja der var den og nå får jeg vel den snart.

Har begynt å loggføre i sånn kalender app. Men skal ikke ha første mens før om 8 dager . Så litt uklart enda om jeg har regelmessig mens.

Men for ca1 mnd siden begynte jeg å kjenne bobler i magen. Ja helt likt som da jeg var gravid før. Og nå er det kraftigere. Og hver dag. Flere ganger pr dag. Særlig når jeg legger meg om kvelden. Og drikker kaldt vann. Så kan det være luft eller er det blitt en liten en der. Har tatt 3 gravid tester. Den første tok jeg for 1 mnd siden,den skimter en svak rosa strek. Både min mann og jeg ser den. Tok to til,men de var neg. De tok jeg på dag tid. Nå har jeg ofte do besøk og er oppe om natta og tisser mye. Veldig øm blære. Så kan det være at ikke jeg har fått samlet opp nok av det gravid hormonet?

Og sist men ikke minst mye utflod og skifter minst trusen minst 3 ganger pr dag. Er det normalt. Husker ikke hvordan det var å være gravid,er jo så lenge siden.

Og det rare er at etter kalenderen på eggløsningsdagen nå,hade jeg sex og når jeg tørket meg var det litt rosa blod der. Og det har aldring skjedd før.

Er det noen som har erfaring til å hjelpe meg med litt før info. For skal skjenke dette ut til uka.

Kan luft oppføre seg som spark hver dag i 1 mnd. Og har også vont i magen. Murringer som om mensen kommer.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg var deg hadde jeg kontaktet lege..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...