Gå til innhold

Hvordan kjennes bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene fått noen litt rare smerter øverst i den ene "rumpeballen" sånn i høyde med halebenet. Innimellom stråler det litt utover og opp i korsryggen. Har ingen problemer med å gå eller noen smerter på fremsiden overhodet.

Har barn fra før men har aldri opplevd noen plager i tidligere svangerskap, og pleier heller aldri å være plaget med ryggvondt, så har liksom ikke noe å sammenlikne med...

Kan dette være bekkenløsning?

Anonymous poster hash: ef118...235

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer trolig er det bare stram muskulatur, så prøv å tøye forsiktig og se om det slipper litt.

Hvis det ikke slipper ber du om time til fysioterapeut for å få trening og øvelser og evt behandling.

Anonymous poster hash: 051c4...d3e
Skrevet

Kan være bekkenløsning eller noe annet. Be om henvisning til fysio du:) legene er dessverre svært uvitende ift bekkenløsning. Med første skjønte jeg ikke at jeg hadde bekkenløsning men vondt i ryggen. Med nr 2 forsto jeg det med en gang og startet med beh allerede i 3 mnd. Trening og bahandling kan hjelpe så viktig å få hjelp tidlig:) unngå kiropraktor frem til du ha fått vite om det er bekkenløsning eller låsning.

Anonymous poster hash: d2d0a...330

Skrevet

Var hos kiropraktor her om dagen, men er blitt verre etter det. Jaja, får prøve å tøye litt enn så lenge og se om det hjelper...

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: ef118...235

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...