Gå til innhold

Hvilken kino for 3 åringene nå? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var å så jul i flåklypa før jul, noe som gikk veldig fint. Nå har vi fått gratisbilletter til kino, men er usikker på hva vi skal velge. Ser det er en del lange filmer nå, men vurderte kanskje den hvor det regner kjøttboller, eller evnt karsten og petra. Noen som har kinotips til oss? :)

Anonymous poster hash: fbeb4...c81
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karsten og Petra....så fin film....

Anonymous poster hash: 1ff20...031
Skrevet

det regner kjøttboller 2 var vi på i dag, og den passer ikke for en 3 åring tror jeg, var skummelt nok for en gutt på 7....hehe...

Skrevet

ellers så kommer det en ny lego film om ca 2 uker....

Skrevet

huff da, da dropper vi kjøttbollene ja ;)

Skrevet

ah, lego er sikkert morro! :) den må sjekkes ut. ser det kommer kaptein sabeltann til sommeren, men synes det var lenge å vente.

Skrevet

Det gikk fint med vår sønn (blir 3 i april) på det regner kjøttboller 2, litt skummel og spennende - men det gikk veldig fint!

Anonymous poster hash: 32926...fe7

Skrevet

Vi skal på Karsten og Petra med våre på 3 og 4,5.  Dei var på den første filmen i fjor (som 2 og 3,5 åring) og gledar seg til denne.  Har høyrt at denne er hakket betre enn den første, så gledar meg eg og :)  Den er heller ikkje så lang.

Skrevet

Karsten og Petra! her maser 3-åringen om å se den på kino igjen og igjen!

Skrevet

Takk for svar dere! :) Da blir det nok karsten og petra ja :D

Skrevet

"Frost" kan jeg anbefale

Anonymous poster hash: 50250...6d7
Skrevet

Karsten og Petra så vi på nå. Fin og søt film, anbefales :)

Angående nyeste Kaptein Sabeltann som er spilt  inn nå, denne så vi reklame for og den blir det nok en stund til poden (4,5 år) får se.

Den så veldig skummel ut, og innbiller meg at det blir 7 års grense på den. Den  er nok ikke som  disse filmene som er spilt inn i Kristiansand.

Anonymous poster hash: 79de4...00c
Skrevet

"Frost" kan jeg anbefale

Anonymous poster hash: 50250...6d7

Jeg så Frost med en 9-åring, to 5-åringer og en som akkurat har fylt 3 år. Det var helt forferdelig med 3-åringen. Han fulgte med i 15 minutter og etter det skulle han bare på do hele tiden og klatret rundtom i stolene. Bestemte meg der og da for å vente ganske lenge før han får bli med på kino igjen.

Anonymous poster hash: 7fe6f...3dc

Skrevet

Var på karsten og petra nå forige helg med jenta mi på 2. Trur aldri hu har sitti stille å rolig så lenge:) hu er veldig fan da , å har filmer som det går i her hjemme støtt. Fin film! Koste meg like mye som henne:)hehe

Skrevet

Karsten og petra. Første kino jenteungen har sittet stille under hele filmen:-)

Anonymous poster hash: 203c2...1bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...