Gå til innhold

Fikk du barn med den mannen du ønsket deg barn med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?????

Anonymous poster hash: d9273...409
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Tre stykk.

Kan aldri se for meg at jeg vil angre, selv om det blir brudd.

Han er en utrolig omtenksom mann og god pappa.

Anonymous poster hash: b35c0...673

Skrevet

Ja

Skrevet

Ja. Vi fikk barn relativt kort tid ut etter at vi ble sammen, men uansett hva som skjer mellom oss i fremtiden kommer jeg aldri til å angre på at jeg valgte han som far til barna mine. Han er en fantastisk snill, omsorgsfull og god pappa.

Skrevet

NEI!

Anonymous poster hash: f5e6a...fe8
Skrevet

Jaaaaa.

Han er så flink pappa og fantastisk mann. Noen ganger stopper jeg opp i døra og bare ser på dem sammen. To bustehoder som driver med et eller annet prosjekt. Helt oppslukt av det de gjør og hverandre. Da kjenner jeg at jeg nesten får klump i halsen. Det er så fint.

Anonymous poster hash: 51240...ad7

Skrevet

Nei, men angrer heller ikke på pappan:)

Anonymous poster hash: 66900...f91

Skrevet

Nei, men jeg fikk de barna jeg ønsket meg likevel :-)

Anonymous poster hash: ccfe7...374
Skrevet

Nei overhodet ikke!

At vi har barn sammen får dessverre frem det verste i han :S

Truer med barnevernet vi krangler,kaller meg dårlig mor når jeg ikke gjør han alt sier,å truer alltid med noe når han ikke får viljen sin.

Han sliter meg helt ut å psyker meg så langt ned at jeg mister livsgleden :S

Anonymous poster hash: 6eae7...a7c
Skrevet

Ja. Vi hadde vært sammen i drøye 6 år når junior gjorde livene våre enda bedre :-)

Ja, sukkersøtt og rosa, men det stemmer faktisk. Selv om det er labert på sexfronten for tiden, og hn jobber mye. Kunne virkelig ikke vært mer lykkelig (tror jeg)

Skrevet

Der og da ønsket jeg det med han, men han var ikke rett nå. Kan ikke angre.

Anonymous poster hash: 7ea8b...5eb
Skrevet

Nei overhodet ikke!

At vi har barn sammen får dessverre frem det verste i han :S

Truer med barnevernet vi krangler,kaller meg dårlig mor når jeg ikke gjør han alt sier,å truer alltid med noe når han ikke får viljen sin.

Han sliter meg helt ut å psyker meg så langt ned at jeg mister livsgleden :S

Anonymous poster hash: 6eae7...a7c

Regner med du allerede har kommet deg bort fra denne fyren, så for din egen skyld ville jeg latt alt sammen gå gjennom en mellommann og ikke hatt NOE med denne personen å gjøre.

Synd at man ikke kan få til ordentlig samarbeid når man har barn sammen, men et slikt samarbeid krever godvilje fra begge sider, og inntil han er i stand til å utvise det ville jeg kuttet ham helt ut.

Anonymous poster hash: 97ccf...67c

Skrevet

Nei. Gikk til sengs med barnefedrene kun for å bli gravid, og lyktes på første forsøk med begge to.

Han som har hjertet mitt, ville ikke ha meg.

Anonymous poster hash: 470f0...618

Skrevet

I ettertid har jeg angret på bf til barna, men jeg angrer ikke på de fine barna mine.

Anonymous poster hash: c1d4a...eaf

Skrevet

Både ja og nei :P
Jeg fikk ikke barn med x'en min, noe som jeg svært gjerne ønska.
Men jeg fikk barn med mannen og det ønska jeg :D

Anonymous poster hash: 58ab0...a95
Skrevet

NEI!!

Men elsker barna som ikke var planlagt

Skrevet

Ja, giftet meg, kjøpte hus, hund og stasjonsvogn og så fikk vi barn.

Anonymous poster hash: a9d32...264
Skrevet

Har vel ikke egentlig helt sett for meg noen av dem jeg har vært sammen med eller involvert med tidligere som far til mine barn- underlig nok...?! For jeg var faktisk svært forelsket i noen av dem og hadde lyst på en familie med tid og stunder også .... Hmm, interessant.

Har en abort bak meg, men beholdt barnet den andre gangen jeg ble gravid. Kvaliteten på mennene det skjedde med hadde ingenting å si for valget mitt om å beholde eller ta abort, andre forhold av betydning spilte inn.

Anonymous poster hash: d3125...dc0
Skrevet

Både ja og nei. Han var den eneste jeg kunne se for meg være med resten av livet. Når jeg endelig fikk han og livet falt på plass kjenner jeg at jeg lurer på om jeg har gjort rett.

Anonymous poster hash: cf189...0f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...