Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Endelig en politiker som tar tak (håper jeg) http://www.dagbladet.no/2014/01/31/nyheter/politikk/innenriks/listhaug/svinekjott/31573872/ Jeg nekter å servere noe annet enn pølser med svin i mitt hus (tenker på bursdager). Er det ikke bra nok, får de la være å komme de som vil ha noe annet! Nå må vi skaffe oss mot og ta tilbake landet vårt! Det er ikke inkludering når alt det norske blir tvunget vekk! (da tenker jeg på mer enn bare svin). Det blir jo bare verre og verre! Likedan i Sverige også, her er en bekjent av meg sin mening: Varför är det alltid og hela tiden vi som ska anpassa oss og göra förändringar? Vart går grensa? Dom vill ju också dräpa våra hundar og mye annat. Politi i Sverige pröver og ge bot till Svensker som går med hundar på gator og torg där det kan tenkes finnas så kallade "flyktinger" för dom kan ju bli kränkta. Svenska kvinner täcker sitt hår för att ikke bli angripna, osv. När ska folket våga säga stopp? Vad gör vi den dagen dom kräver att alla Norska kvinner ska skäras sönder med kniv i underlivet för att ikke dom ska bli kränkta? Hur långt ska detta vansinne gå? Barnehagen til barnet mitt feirer alle nasjoners høytidsdager, for at barna skal lære om andre land og kulturer. Da lager de mat fra det aktuelle landet så alle barna får spise det. Det syns jeg er flott!! DET kaller jeg inkludering! De fjerner ikke svin, nisseluer og norske flagg, de legger til andre lands kultur istedet, oppå det norske. Supert Sånn bør det være overalt! Anonymous poster hash: 5c660...5ab
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Jeg synes det er helt feil at de i fengsel forlanger at maten ikke skal inneholde svinekjøtt, for har man gjort lovbrudd og havner i fengsel er man ikke troende. Fanger skal få ok mat, men å si at en ikke kan spise noe på grunn av religion blir helt feil når en ikke klarer følge lovene i landet. Anonymous poster hash: 1fcf3...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå