Love my kidz Skrevet 31. januar 2014 #26 Skrevet 31. januar 2014 Hadde gallesteinsanfall tidligere i uka så tør ikke spise potetgull sånn som jeg ofte har på fredager. Ble et ekstra knekkebrød her pluss en neve nøtter
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #27 Skrevet 31. januar 2014 Pepsi Max og en hel pose bamsemums... Blæ.. 800kcal.. Anonymous poster hash: fbd6e...37d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #28 Skrevet 31. januar 2014 Hadde gallesteinsanfall tidligere i uka så tør ikke spise potetgull sånn som jeg ofte har på fredager. Ble et ekstra knekkebrød her pluss en neve nøtter Nøttene kan like godt gi gallesteinanfall som potetgull .. Håper du slipper unna..?værst i verden ,. Jeg måtte opere.. Anonymous poster hash: 02712...0e7
Love my kidz Skrevet 31. januar 2014 #29 Skrevet 31. januar 2014 Hadde gallesteinsanfall tidligere i uka så tør ikke spise potetgull sånn som jeg ofte har på fredager. Ble et ekstra knekkebrød her pluss en neve nøtter Nøttene kan like godt gi gallesteinanfall som potetgull .. Håper du slipper unna..?værst i verden ,. Jeg måtte opere.. Anonymous poster hash: 02712...0e7 Jo sant at nøtter har fett i seg, men leste at det umettet fett er gunstig, og det er det i nøtter. Potetgull har mettet fett. Nøtter klarer jeg å styre meg litt på, mens potetgull er jeg så glad i at det er vanskelig å stoppe
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #30 Skrevet 31. januar 2014 Bakt potet med taco og hvitvin:) Anonymous poster hash: 60dc6...15c
stratosku Skrevet 31. januar 2014 #31 Skrevet 31. januar 2014 Te, vann og appelsin er det jeg har stappet i meg nå i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå