Eeniemeenie Skrevet 1. februar 2014 #26 Skrevet 1. februar 2014 Jada, det er lenge til ennå, men jeg bare leker litt med tanken på navn fint, men oppbrukt
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #27 Skrevet 1. februar 2014 Det er kjempefint ☺️ sønnen min på 5,5 år heter det. Og det er faktisk ingen andre i barnehagen el i nærområdet generelt som heter det.. Sønnen min er oppkalt da og det angrer jeg overhode ikke på 😃 Anonymous poster hash: d1f0e...4d6
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #29 Skrevet 1. februar 2014 Kjempe fint! Har en stor sønn som heter det, var ikke så populært når han ble født Anonymous poster hash: fabbd...20b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #30 Skrevet 1. februar 2014 Syns ikke det er spesielt fint nei - intetsigende og kjedelig, men heldigvis er smaken som baken :-) Min datter har et spesielt navn som mange nok vil syns er grusomt - men det spiller jo ingen rolle for oss for vi syns det er et vakkert navn! :-) Anonymous poster hash: 62d70...c7c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #31 Skrevet 1. februar 2014 Det var fint da vi valgte det som navn på vår sønn, helt til vi ett år etter fant ut at "alle" heter det. Nå angrer vi veldig på navnet og synes det har mistet all sjarm. Nesten så jeg skjemmes litt av å rope navnet hans på butikken o.l.. Og nei, jeg viser ikke dette for ham Anonymous poster hash: 4df05...714 Som om jeg skulle skrevet det selv! (bortsett fra at jeg ombestemte meg på fødestuen men pga komplikaskoner og narkose dro sambo hjem og annonserte det til verden før jeg fikk uttalt meg. Prøvde å foreslå bytte til Julian ved 3 mnd amder men sambo nektet ) Anonymous poster hash: 6c775...cbf
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #33 Skrevet 1. februar 2014 William er rolig og mykt... ser for mrg en vellykket person... og en sjønnas som liten gutt:) Anonymous poster hash: bdc55...808
Von Hertelhofen Skrevet 1. februar 2014 #34 Skrevet 1. februar 2014 Synes ikke det er noe fint i det hele tatt. Høres ut som et junkie navn. William fra plata liksom Anonymous poster hash: f2584...ef6 Hehe, jeg synes William er et typisk redernavn. Så forskjellige oppfatninger det går an å ha 😜
studVest Skrevet 1. februar 2014 #36 Skrevet 1. februar 2014 Fint i seg sjøl, dessverre overforbrukt på dem som er små nå. Overforbrukt er ordet!
stratosku Skrevet 1. februar 2014 #37 Skrevet 1. februar 2014 Jeg liker William veldig godt, og det har jeg alltid gjort
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #38 Skrevet 2. februar 2014 har en nevø som heter det han er verdens beste lille god gutt & kler navnet sitt så jeg liker det veldig godt. det passe også veldig bra til navnet til broren hans Charlie Anonymous poster hash: 9c732...c16
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #39 Skrevet 2. februar 2014 Kjempe fint navn som fungerer i utlandet også Vi drar på ferie mye. Anonymous poster hash: 2301a...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå