Gå til innhold

Er han utro ? :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kommer sent hjem fra jobb, hver dag. (0730-1930) Han tar ikke tlf når han er på jobb. Jeg har ingen av passord'ene hans. Han liker ikke at jeg ringer fra mobilen hans. Kan ikke huske sist han tok initiativet til å kysse meg. Vi har sjeldent samleie. Sist var 2 1/2 uke siden. Før det var det i oktober.

Anonymous poster hash: a0911...d08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forventer du virkelig at han skal ta telefonen når han er på jobb??

Snakk om storkraven dame!

Han får betalt for å JOBBE,ikke for å snakke med sin sjalue kjæreste!

Anonymous poster hash: d8ee9...070
Skrevet

Seriøst.. Jeg svarer hvis min kjære ringer meg på jobb, passer det ikke ringer eller tekster jeg tilbake når jeg får det til.

Til HI: Om han er utro vet jeg ikke, men han virker ikke spesielt interessert i deg.. :(

Anonymous poster hash: 960d7...afd

Skrevet

Har han begynt å jobbe sånn nå? Har han sagt om det er noen grunn til at han jobber så sent? Går jo eventuelt an å ringe til jobbtelefonen der og spørre etter han etter tiden han egentlig skulle vært ferdig-så finner du fort ut om han er der eller ikke? 

At han ikke vil at du skal pelle på tingene hans forstår jeg litt. Mannen min er veeeldig åpen med sånt, men jeg synes det er litt ubehagelig når han driver med mine ting innimellom faktisk. Vet ikke hvorfor :P Har ikke noe å skjule.. men av erfaring så kan det være tegn på at han skjuler noe. Setter han seg med pcskjermen vekk fra deg så du ikke kan se hva han skriver f.eks? Det gjorde jeg når jeg sneik bak ryggen til xn. 

Du kan jo sjekke historikken på pcn, er ikke alle som er lure nok til å slette den.. der fant jeg mye snadder xn hadde holdt på med. 

Har du prøvd å snakke med han eller? 

Anonymous poster hash: e62ba...aa9
Skrevet

Ja, du var jo hyggelig ;)

Enkelte har faktisk mulig å ta en telefon i arbeidstiden. Hvis man har familie så vil det være naturlig å i hvert fall være tilgjengelig for beskjeder.

At du ikke har noen av passordene hans trenger ikke bety noe.

Men er det noen grunn til at han hver eneste dag må jobbe 12 timer? Får han overtidsbetaling slik at familien i hvert fall har noe nytte av at de ikke får sett ham?

Selv om man kan lure ut fra det du forteller, så trenger han ikke nødvendigvis være utro.

Men jeg hadde villet snakket ordentlig med ham. Hvor lenge har han tenkt å fortsette å jobbe 12 timer om dagen? Har han det bra? (man blir tross alt som regel sliten av å gjøre det over tid). Hva tenker han om at dere  nesten ikke har sex lenger? Hva tenker han om at dere nesten ikke kysser hverandre? osv.

Jeg ville lagt det frem ift hvordan du føler det når han alltid er borte, at dere ikke har sex lenger osv. Fortell ham hva du føler uten å kritisere ham, og så kan du spørre ham hva han tenker om situasjonen. Er han fornøyd med å ha det slik selv?

Anonymous poster hash: 7e710...cf7

Skrevet

Feks i kveld så skulle han kjøpe mat fra byen. Han skulle være hjemme tidlig fordi jeg hadde time hos frisøren kl 18. Dette visste han godt. Vel. Jeg ringte kl 16 for å spørre om han er på vei. Men neida. Han ringte meg kl 1830, og spurte hva han skulle kjøpe til middag. La bare på tlf fordi jeg ble så j irritert. Hi

Skrevet

Regner med at du merker fort på utbetalinger eller avspasering om han virkelig arbeider overtid. Å jobbe til 1930 hver dag gir jo noen timer på en mnd.

Jeg aner ikke om han er utro eller ikke. Jeg har opplevd utroskap selv, men det var ikke slike klassiske symptomer hos oss.

Anbefaler at du setter ned deg å snakker med han, ikke beskyld, men bruk din kvinnelist til å få ut av han mest mulig, å tolk kroppsspråk!

Skrevet

Ja, du var jo hyggelig ;)

Enkelte har faktisk mulig å ta en telefon i arbeidstiden. Hvis man har familie så vil det være naturlig å i hvert fall være tilgjengelig for beskjeder.

At du ikke har noen av passordene hans trenger ikke bety noe.

Men er det noen grunn til at han hver eneste dag må jobbe 12 timer? Får han overtidsbetaling slik at familien i hvert fall har noe nytte av at de ikke får sett ham?

Selv om man kan lure ut fra det du forteller, så trenger han ikke nødvendigvis være utro.

Men jeg hadde villet snakket ordentlig med ham. Hvor lenge har han tenkt å fortsette å jobbe 12 timer om dagen? Har han det bra? (man blir tross alt som regel sliten av å gjøre det over tid). Hva tenker han om at dere nesten ikke har sex lenger? Hva tenker han om at dere nesten ikke kysser hverandre? osv.

Jeg ville lagt det frem ift hvordan du føler det når han alltid er borte, at dere ikke har sex lenger osv. Fortell ham hva du føler uten å kritisere ham, og så kan du spørre ham hva han tenker om situasjonen. Er han fornøyd med å ha det slik selv?

Anonymous poster hash: 7e710...cf7

Hver gang vi tar en alvorsprat blir han ordentlig lei seg, sier at han skal forandre seg og bli en bedre mann. Dette skjet aldri. Nei ingen overtidsbetaling heller. Gått så j lei.

Skrevet

Jeg hadde tatt med eventuelle barn og flyttet en periode til familie. Bare sagt at : Hei, jeg skjønner at det er noe, jeg vet at du lyver til meg og jeg kan ikke leve sånn lenger.. så til du gidder å snakke ordentlig med meg og fortelle hva det er, så jeg eventuelt kan hjelpe deg- bor vi hos ****. 

Hadde jeg helt seriøst gjort, hvis ingenting annet funker. Kanskje han ser at han savner deg- eller ikke. Det blir litt make it or break it. Men du må nesten gi han et ultimatum. Eller dra fra han. Jeg hadde ikke orket sånn oppførsel..

Anonymous poster hash: e62ba...aa9
Skrevet

Kan litt forhastet å bare ta med seg barna å flytte som noen over her hentyder, men at han bør få seg en skikkelig oppvekker, det er sant og sikkert. Å er det noen som evt. skal flytte, er det han. Barna bør bli forskånet fra å være borte fra hjemmet sitt, tingene sine og senga si over tid - bare fordi foreldrene ikke er enige.

Men du må jo snakke med han. Få et svar på hvorfor jobber han så mye? Hvorfor blir det ingen overtidsbetalinger eller avspaseringsdager? Var saklig og iskald, å prøv - så langt det er mulig- å forhold deg rolig! Da får han større problem med å lyge.

Ta det ikveld, sett deg ned å slå av alt av tv, pc osv. Ikke hint på forhånd, ikke gi han mulighet til å dikte en forklaring i hodet sitt (hvis det er noe gruff vel og merke)

Skrevet

Ikke sikkert han er utro. Kan være andre ting. Kanskje han mistrives hjemme? Kanskje han har stort press på jobb? Jeg har veldig stort press på min jobb, og jobber ofte sent. Håper ikke min mann tror at jeg er utro pga det.

Anonymous poster hash: fe89f...81b

Skrevet

Roooolig nå. Rooooolig.

Anonymous poster hash: 5a67d...e65

Skrevet

Skulle jo tro han skjuler noe!?

Jeg hadde tatt meg en alvorsprat med han.

Skrevet

Om han ikke er utro, så driter han iallefall i deg. Har dere barn sammen? Gir han like mye f i dem?

Skrevet

Så hvis ungen din blir utsatt for en ulykke, og mannen din ringer for å gi deg beskjed, så tar du ikke telefonen fordi du er på jobb?

Kjipt da.

Jeg er ALLTID tilgjengelig for familien. Vil ga beskjed om noe har skjedd.

Noen ganger prater vi bare fordi det er koselig også, tenk det! Alle mine kolleger gjør det samme. Såpass romslig har vi det på min arbeidsplass. Merkelig nok blir jobben gjort unna fordet :)

Anonymous poster hash: e5bb1...03a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...