Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Hvordan gikk det da dere sluttet? Hvordan gjorde dere det, sluttet han av seg selv eller gjorde du noe for det? Når sluttet dere? Min sønn på 8 måneder sovner fortsatt på puppen når han skal sovne på kvelden, og jeg syns i grunnen det er både hyggelig og praktisk. Men er det dumt? Anonymous poster hash: 142a6...504
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Ikke dumt i det hele tatt:) Min sluttet av seg selv ved 9-10mnd. Samtidig sluttet han med pupp om natten. Ingen avenning her:) Hvis det føles riktig og dere koser dere begge to så er det vel bare bra?!:-) Anonymous poster hash: 63408...d95
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Min gjorde det til han var 3,5mnd ca. Begynte da å få inn litt rutiner. I begynnelsen puppet jeg han på sengekanten og bysset han i søvn. Nå er han 5 mnd om en uke og sovner av seg selv etter å ha fått pupp på sengekanten. Synger nattasanger og stryker han over hodet og ørene til han sovner:) Med første puppet jeg henne i søvn til hun var ca 3 mnd da også. Måtte ofte bruke lang tid på å få henne til å roe seg. Ikke uvanlig at jeg satt inne hos henne i 45 min før hun sovnet av seg selv. Anonymous poster hash: e6e2d...b42
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Min på 17 måneder gjør det fortsatt..... Anonymous poster hash: bdc63...3d6
Gjest ronja røverdatter Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Jada, med alle sammen og alle har sluttet av seg selv når tiden var inne for det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Storesøster gjorde det. Hun brukte smokk så vi gikk over til bare det år jeg ikke hadde mer melk igjen, når hun var 7 1/2 mnd. Lillebror gjorde seg ferdig før han sovnet. Han brukte ikke smokk så han ble ofte vugget i seng oppi vugga.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Jepp, det gjør hun. Straks 4 mnd. Prøver å slutte fordi jeg er helt ødelagt i kroppen og sover dårlig. Problemet er at hun våkner med en gang jeg kobler henne fra.. Anonymous poster hash: 44e79...463
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå