overlord Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Vet dette har vært oppe før, men spør igjen. Og hva er den perfekte forrett når biff er hovedrett? Type enkel og rask. Endret 31. januar 2014 av overlord
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Må være noe superlett, kanskje noen biter stekt laks med litt rømme og fetaost? Forsåvidt like godt med kald laks også.. Anonymous poster hash: 78e83...eea
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Jeg liker ruccolasalat med pinjekjerner serranoskinke og litt manchego høvla på toppen og noe god olje Anonymous poster hash: a08ed...2c4
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Forrett eller tilbehør? Forrett: salat eller suppe, event. asparges rulla i spekeskinke. Tilbehør: brokkoli, løk- og soppstuing, bakt eller fløtegratinerte poteter. Anonymous poster hash: 365b4...dbd
frk Nilsen Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Forrett - Tomat & mozzarellasalat med chorizochips. Tilbeør - Asparges, cherrytomater, løk og paprika (stekt champinjong om du spiser sopp) hjemmelaget bearnaise og rosmarinbakte poteter Dessert - Lemon pie
overlord Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2014 Kan jeg få oppskrift på lemon pie? Hadde tenkt å ha fondant, men kanskje bedre med noe friskt. Er ikke glad i bearnaise.Tomat og mozzarellasalat var en god idè, men dropper chorizo da det blir så mye kjøtt til hovedretten. Syns brokkoli, løk- og soppstuing og fløtegratinerte poteter blir litt tungt. Elsker sopp. Ikke så glad i asparges. Tenkte på peppersaus eller blåmugg, men blåmugg er kanskje ikke noe alle liker?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Hvis du lager løk og soppstuing i røsvinssjy blir det ikke tungt (rødvin, litt smør, timian, litt brunt sukker og litt sitron). Kokes til væsken er nesten kokt inn. Anonymous poster hash: 76ce4...746
overlord Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2014 Hvis du lager løk og soppstuing i røsvinssjy blir det ikke tungt (rødvin, litt smør, timian, litt brunt sukker og litt sitron). Kokes til væsken er nesten kokt inn. Anonymous poster hash: 76ce4...746 Da har du ikke saus til da? Ingen friske grønnsaker? Hørtes litt godt ut
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #9 Skrevet 31. januar 2014 Lag din egen peppersaus f.eks, posesaus er for folk som virkelig ikke har greie på matlaging:p Bruker selv å lage peppersaus med bl.a fløte som base, blir veldig mektig så man trenger ikke mye på tallerkenen for å få den knallgode smaken. Anonymous poster hash: 78e83...eea
overlord Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2014 Lag din egen peppersaus f.eks, posesaus er for folk som virkelig ikke har greie på matlaging:p Bruker selv å lage peppersaus med bl.a fløte som base, blir veldig mektig så man trenger ikke mye på tallerkenen for å få den knallgode smaken. Anonymous poster hash: 78e83...eea Ja, liker peppersaus, men syns det kan bli litt tungt. Syns også det kan være godt med bare hvitløkssmør til, men aller best liker jeg blåmuggsaus (men er redd andre ikke er av samme oppfatning).
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #11 Skrevet 31. januar 2014 Maiskrem synes jeg er veldig godt til biff. Anonymous poster hash: baea7...04b
overlord Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 31. januar 2014 Maiskrem synes jeg er veldig godt til biff. Anonymous poster hash: baea7...04b Det er det helt sikkert, men mais er det verste mannen min vet (dessverre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå