Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis mannen din ønsket å være med på fødselen til søsteren din? 

Anonymous poster hash: 37abb...f55
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha er din mann faren til din søsters barn?

Anonymous poster hash: 92cc2...378

Skrevet

Ha ha er din mann faren til din søsters barn?

Anonymous poster hash: 92cc2...378

Nei

Skrevet

Har dere barn sammen?
Har han tidligere vært med på fødsler, eller ser han evt en anledning til å få det med seg?
Er du på tjukka, og ønsker han å forberede seg for å se hva han skal gå til?

Hadde blitt mistenksom og trodd han var faren til dette barnet jeg. Høres jo ikke helt i vater ut vil jeg si :P
Kunne aldri i livet drømt om å ta med svigerbroren min på fødselen! 
Måtte desverre le litt ;)

Anonymous poster hash: 93f7f...467
Skrevet

Altså.. er han lege eller medisinstudent?

Jeg ville blitt litt sjokkert og synes det var veldig rart..

Anonymous poster hash: 6adf9...6bf

Skrevet

Ble litt nysgjerrig; Ønsker din søster å ha din mann med på fødselen? Hvis ja: hvorfor?

Anonymous poster hash: 22ce2...269

Skrevet

Ble litt nysgjerrig; Ønsker din søster å ha din mann med på fødselen? Hvis ja: hvorfor?

Nei det tror jeg ikke. Hun begynte å gråte da han spurte

Skrevet

Tragikomisk. Så lenge han ikke er far til barnet (noe jeg ville fått på det rene) så høres det helt kokko ut

Anonymous poster hash: 6d653...2c9
Skrevet

Tør jeg spørre hva slags kultur dere kommer fra?

Normalt ville en kvinne fra min egen kultur (utdannet arbeiderklasse inngrodd i det norske samfunnet) ha fått tullflira ved et sånt spørsmål, men fordi ingen av mennene i min kultur kunne funnet på å spørre om noe så abnormt usedvanlig, så har ingen ledd seg ihjel ennå i vår familie i alle fall.

Anonymous poster hash: 2bbaa...fae

Skrevet

Tør jeg spørre hva slags kultur dere kommer fra?

Normalt ville en kvinne fra min egen kultur (utdannet arbeiderklasse inngrodd i det norske samfunnet) ha fått tullflira ved et sånt spørsmål, men fordi ingen av mennene i min kultur kunne funnet på å spørre om noe så abnormt usedvanlig, så har ingen ledd seg ihjel ennå i vår familie i alle fall.

Anonymous poster hash: 2bbaa...fae

Vi er 100% norske alle sammen

Skrevet

Men HVORFOR ønsker han å være med?

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig overrasket, litt sjokkert og antagelig veldig veldig skuffet. For meg var fødslene noe svært intimt, og det kunne aldri ha falt meg inn å dele det med for eksempel min manns bror. Min første reaksjon ville nok derfor ha vært å spørre ham hvorfor i all verden han skulle ønske noe slikt.

Med mindre han er lege eller legestudent, jordmor eller -student, og derfor kunne ha en yrkesmessig grunn til ønsket.

Gjest Eilicic
Skrevet

oi, dette var snodig, hm....hva føler du rundt dette? og hvorfor vil han være med på fødselen? og hvorfor begynte hun å gråte? jeg hadde begynt å le om min svoger hadde spurt meg om noe slikt : )

Skrevet

Høres merkelig ut, hvis han ikke som nevnt ovenfor trenger det som erfaring yrkesmessig

Skrevet

Hm, hvorfor begynte hun å gråte? Jeg aner ugler i mosen på et eller annet nivå her..

Kan ikke tenke meg en eneste setting det er naturlig og spørre om noe slikt faktisk. Om han er helsepersonell så vet han godt om takt og tone.

Urovekkende at din søster begynte å gråte, pm det da ikke var for at hun var så lykkelig. Meget spesiell sak spør du meg.

Skrevet

Må bare si med de andre - dette høres merkelig ut!

Eneste grunnen jeg kan tenke meg er hvis han utdanner seg i en helsefaglig retning, da kan man bli veldig gira på alt som har med fag å gjøre og prøve å kaste seg med i alt som kan innebære mer læring.

Men jeg synes det er like rart at din søster begynte å gråte.

Hvilken relasjon har din mann og din søster?

Anonymous poster hash: f9087...a3b
Skrevet

Min søster? Nei da hadde jeg ledd meg i hjel for det hadde aldri i livet skjedd.

Om jeg hadde hatt flere søstre og det hadde vært et reelt spørsmål hadde jeg rett og slett sagt at jeg ikke var komfortabel med det.

Skrevet

oi, dette var snodig, hm....hva føler du rundt dette? og hvorfor vil han være med på fødselen? og hvorfor begynte hun å gråte? jeg hadde begynt å le om min svoger hadde spurt meg om noe slikt : )

Jeg føler jo ingenting. Det er ikke min søster :)

Skrevet

? Hvem sin søster var det da?? Hans egen? I såfall burde du ordlagt deg annerledes.

Anonymous poster hash: 6d653...2c9

Skrevet

Er det hans søster ?? Isåfall ikke like weird . Kunne fint hatt med min bror på fødsel jeg, er veldig close.

Skrevet

Kanskje HI ville skape en diskusjon? Kan hende det er en fiktiv situasjon, evt en situasjon til en bekjent..

Gjest Eilicic
Skrevet

Hvis det ikke er din søster, hvem er det da? du skrev jo søsteren din :)

Skrevet

Jeg mente hvordan dere ville reagert hvis mannen din spurte søsteren din :)

Men det er en jeg kjenner og ikke oppspinn. Bare lurte på hvordan du ville tenkt i den situasjonen

Gjest Eilicic
Skrevet

Jeg mente hvordan dere ville reagert hvis mannen din spurte søsteren din :)

Men det er en jeg kjenner og ikke oppspinn. Bare lurte på hvordan du ville tenkt i den situasjonen

Åja :) ja vel, men da har du jo fått mange svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...