Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Jeg skal kjøpe meg ny mobil, og tipper jeg ender på en Galaxy s4. Dessverre er jeg ei stor kløne som har ødelagt to mobiler på 1,5 år. Jeg ser at de fleste mobilselskapene tilbyr skadeforsikring, men synes at vilkårene er veldig vage. Det nevnes blant annet at skaden må skyldes en uforutsett hendelse, at mobilen ikke skal ha blitt glemt i tidspunktet skaden skjer osv. For min del ser jeg for meg at følgende scenarioer kan skjer her: 1. Jeg har mobilen i hånda og glipper den. 2. Den faller ut av jakkelomma. 3. Ettåringen tar den fra bordet og slenger den i gulvet. Er det noen som har opplevd lignende og fått igjen på forsikringen? Og hvilken forsikring har du da i såfall? Hjelp? Har ikke samvittighet til å ødelegge flere telefoner nå... Anonymous poster hash: a9af3...73b
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 jeg bestilte forsikring sist jeg kjøpte tlf gjennom netcom med abbonement. koster vel en 50 lapp i mnd. fikk dekt ny skjerm da jeg tryna ute på isen i fjor(hadde tlf i jakkelommen) og fikk sprekk i skjermen. Anonymous poster hash: f8586...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå