Gå til innhold

Har du mobilforsikring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny mobil, og tipper jeg ender på en Galaxy s4. Dessverre er jeg ei stor kløne som har ødelagt to mobiler på 1,5 år.

 

Jeg ser at de fleste mobilselskapene tilbyr skadeforsikring, men synes at vilkårene er veldig vage. Det nevnes blant annet at skaden må skyldes en uforutsett hendelse, at mobilen ikke skal ha blitt glemt i tidspunktet skaden skjer osv.

 

For min del ser jeg for meg at følgende scenarioer kan skjer her:

1. Jeg har mobilen i hånda og glipper den.

2. Den faller ut av jakkelomma.

3. Ettåringen tar den fra bordet og slenger den i gulvet.

 

Er det noen som har opplevd lignende og fått igjen på forsikringen? Og hvilken forsikring har du da i såfall?

 

Hjelp? Har ikke samvittighet til å ødelegge flere telefoner nå...

 

Anonymous poster hash: a9af3...73b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bestilte forsikring sist jeg kjøpte tlf gjennom netcom med abbonement. koster vel en 50 lapp i mnd. fikk dekt ny skjerm da jeg tryna ute på isen i fjor(hadde tlf i jakkelommen) og fikk sprekk i skjermen.



Anonymous poster hash: f8586...51c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...