Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Min beste venninne venter barn med termin et par uker før meg og vi begge venter en jente. Jeg sliter skikkelig med jentenavn og har nå kommet i mål med det navnet vi ønsker å gi jenta i magen. Egentlig har vi ikke tenkt til å fortelle dette til folk før etter at hun er født, men er så redd for at venninnen min skal plukke akkurat det samme navnet. Vi har veldig lik smak på navn og hun fortalte meg guttenavnet de hadde tenkt dersom det hadde vært gutt, og det var navnet vi hadde tenkt på en gutt. Vi henger så mye sammen at samme navn ikke er helt heldig. Vil det være lurt av meg å fortelle henne hvilket navn vi har tenkt på? Vil ikke risikere å være den som må finne meg et annet navn fordi jeg føder et par uker senere... Anonymous poster hash: 6a559...ebb
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Jeg ville nok sagt det. Så slipper du å bli sur for det senere. Dessuten synes sikkert venninna di at det er koselig at dere har funnet et navn Anonymous poster hash: c6262...7d0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Jeg hadde sagt det asap... Anonymous poster hash: 269b4...ef3
mamma_til_verdens_beste Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Når det er din beste venninne så ville jeg absolutt sagt det.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Ville sagt det, men bedt henne om å holde det hemmelig Høres ut som en hastesak, om dere vil kapre navnet først! Anonymous poster hash: 9a692...438
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Hva er navnet? (nyskjerrig) Si det til henne, si nå er navnet bestemt. Og vi har bestilt pledd med navnet hennes osv. Hehe, bare sånn at dere "tok" det først. Anonymous poster hash: 5838c...4ee
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Vi hadde det slik bare med gutt. Vi ble sittende å diskutere navn og fortalte hverandre alternativene. Koselig kveld, særlig siden de fleste av alternativene våre var ulike vi ble enige om å styre unna hverandres favoritter. Anonymous poster hash: dbd7e...6da
Love my kidz Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 Jamen altså.. skulle det vise seg at dere begge allerede har bestemt samme navnet så må hun jo ikke droppe det bare fordi du sa det først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå