Gå til innhold

Kongeparken, Sverige, legoland?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene vil til Lego land, men har hørt att dei er for små til å ha glede av det. Gutter på 4-6 år og liten på 1år. Noen erfaring? Sverige har jeg lyst til, dyreparken og Astrid Lindgren parken. Kongeparken virka gøy og.

 

Anonymous poster hash: 6232f...5e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En 4 og 6 åring har da i aller høyeste grad glede av legoland, det er jo den perfekte alderen. Når de blir eldre enn det vil de gjerne ha mer action så de vokser ifra legoland om dere ikke tar det snart altså...

 

Har barn på 4, 6, 10 og 12 selv og har vært i Legoland annehvert år helt fra de eldste var 2 og 4 år. Fantastisk for de mellom 2 og 10 år vil jeg si.

 

Dyreparken er vi i hvert år, det er gøy for alle aldre.

 

I fjor var vi i Djurs sommerland, og året før der i Liseberg, det er jo mye gøy de fleste steder, men av de parkene du ramser opp ville jeg valgt Lalandia og Legoland.



Anonymous poster hash: 79c89...089
Skrevet

Takk for info ❤️ da lure jeg på om vi satser på legoland 👍

Skrevet

Astrid Lindgrens verden er fantastisk! både for barn og voksne. ville absolutt tatt turen dit. gleder meg til jeg skal dit igjen!

Skrevet

Det er så mye mer å gjøre i Danmark for barn i den alderen enn i Stockholm :)

Dere har legoland, djurs sommerland, zoo i københavn og tivoliet der, Faarup sommerland og Bon bon land. De har så utrolig mange flotte parker der, og det er ikke så veldig lang kjøretid, alt etter hvor dere holder til. Selv bodde vi i Odense og var på farten hver dag, og barna snakker enda om den ferien :) 
Koster en del med tanke på inngangene og det, men for oss var det uten tvil verdt hver ei krone!
Vi blir uten tvil å reise til danmark igjen :)



Anonymous poster hash: 3e96c...f16
Skrevet

 

Det er så mye mer å gjøre i Danmark for barn i den alderen enn i Stockholm :)

 

Dere har legoland, djurs sommerland, zoo i københavn og tivoliet der, Faarup sommerland og Bon bon land. De har så utrolig mange flotte parker der, og det er ikke så veldig lang kjøretid, alt etter hvor dere holder til. Selv bodde vi i Odense og var på farten hver dag, og barna snakker enda om den ferien :) 

Koster en del med tanke på inngangene og det, men for oss var det uten tvil verdt hver ei krone!

Vi blir uten tvil å reise til danmark igjen :)

 

Anonymous poster hash: 3e96c...f16

 

Barna var 2 mnd, 3 år, 6 år og 7 år da vi var der. Selv han som var 3 år da vi var der (5 år nå) husker enda litt av ferien og prater om at han vil tilbake. 

 

Anonymous poster hash: 3e96c...f16

Skrevet

Astrid Lindgrens verden er fantastisk! både for barn og voksne. ville absolutt tatt turen dit. gleder meg til jeg skal dit igjen!

Men jeg syns dette er verdens kjedeligste park, sånn ca.

Skrevet

Hver sin smak selvfølgelig! og denne avhenger jo at man liker og har r et forhold til Astrid Lindgrens bøker.

jeg mener parken som ligger i vimmerby, ikke den som ligger i Stockholm.

 

 

 

Astrid Lindgrens verden er fantastisk! både for barn og voksne. ville absolutt tatt turen dit. gleder meg til jeg skal dit igjen!

Men jeg syns dette er verdens kjedeligste park, sånn ca.
Skrevet

Danmark og Legoland er supert. Og perfekt til små barn også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...