Gå til innhold

Hvilken tlf har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv en samsung s4, men er sugen på iphone 5s, da jeg har både mac og ipad, så tenkte det er kjekt med det :D:D hvilken har du?

Anonymous poster hash: fe0fe...459
Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPhone 5. Har også iPad og liker at de "prater" sammen. Alt legger seg begge steder. Jeg greier ikke andre tlf enn iPhone.

Skrevet

Jeg hadde nemlig iphone 5 før jeg fikk denne S4,  men etter 3 uker med den fikk jeg nok da den måtte lades 3 ganger pr dag UTEN at den var i bruk!!! men alt i alt liker jeg iphone veldig godt, jeg bare ga opp for lett ( dumme meg) . jeg kjøpte denne S4 i juni , men allerede vil jeg bytte... *flau*

Skrevet

iPhone 4S.

Anonymous poster hash: be330...a76

Skrevet

Har iPhone 4s jeg også. Også har jeg IPad å. Fornøyd med begge. :)

Skrevet

Jeg har samsung galaxy s3 mini. Jeg elsker den :D

Skrevet

Samsung Galaxy 3...

Vil ha ny, men vil ikke ha sony xperia, eller Samsung igjen... Er og skeptisk til iphone.. :P Så må bare ha denne trege dritten her.

Anonymous poster hash: 3b4bf...d37
Skrevet

iPhone 5s. Måtte ha ny for en uke siden. Hadde vel egentlig lyst på android, men de aktuelle er så store så da ble det iPhone istedet. Har jo forsåvidt både iPad og MacBook og en AppleTv står under tv'en, så er jo praktisk da.

Anonymous poster hash: 47825...e9b

Skrevet

så det er kun meg som hadde problemer med batteriet på 5'eren min .. Hmm... 

Mannen sier: IKKE kjøp en tlf IGJEN... hehe.. ( jeg er veldig glad i tekniske duppeditter) . Og har så lyst på den!

jeg har en tendens til å skaffe meg ting RASKT når det først setter seg i hodet mitt. Hehe... Har ikke mer nedbetaling på den jeg har nå, og 5S hadde blitt akkrat samme nedbetaling og pris så...hehe

Skrevet

iPhone 5s. Måtte ha ny for en uke siden. Hadde vel egentlig lyst på android, men de aktuelle er så store så da ble det iPhone istedet. Har jo forsåvidt både iPad og MacBook og en AppleTv står under tv'en, så er jo praktisk da.

Hva er det fingeravtrykk greiene på 5s? 

Min tlf er jo absolutt ikke gammel. snaaaaaart 1 år.. Men... damn jeg vil ha!

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Iphone 5. Veldig fornøyd med den :-). Har hatt den siden iphone 5 kom ut, og kommer til å beholde den frem til den streiker. Forhåpentligvis blir det LENGE til.

Skrevet

Iphone 4s. Har vanlig pc og samsung brett.

"Greier" å bruke androidtelefon også, de er ikke verre enn Iphone. Synes egentlig de har flere valg i menyer.

Så hva neste blir er helt åpent :)

Anonymous poster hash: 4a46f...009
Skrevet

iPhone 5s. Måtte ha ny for en uke siden. Hadde vel egentlig lyst på android, men de aktuelle er så store så da ble det iPhone istedet. Har jo forsåvidt både iPad og MacBook og en AppleTv står under tv'en, så er jo praktisk da.Anonymous poster hash: 47825...e9b

Hva er det fingeravtrykk greiene på 5s? Min tlf er jo absolutt ikke gammel. snaaaaaart 1 år.. Men... damn jeg vil ha! Anonymous poster hash: fe0fe...459

Hjemknappen er fingeravtrykksleser i tillegg til vanlig hjemknapp. Kan da bruke fingeravtrykk istedet for kode (for å låse opp telefonen, ved kjøp fra AppStore...). Lettvint..

Skrevet

Jeg elsker ipaden min, og skulle gjerne hatt en telefon som er på bølgelengde med den, men synes iPhonene er for små. Har nå en Samaung Galaxy S3 som jeg fikk på forsikring etter at min S2 ble stjålet i fjor. Helt ok, men kjenner jeg hadde hatt lyst på noe annet. Hæler ikke alle jallagreiene google og Samsung tilsammen stapper telefonen full av. På en annen side er det jo endel flere begrensninger på Apple sine produkter, så det blir jo et valg man må ta, ettersom hva som irriterer en minst ;)

Skrevet

iPhone 5s, hadde en iPhone 3GS i 4år før jeg kjøpte den nye nå når den kom ut. Kommer aldri til å kjøpe noe annet så lenge de holder seg så godt.

Anonymous poster hash: f2310...810

Skrevet

Samsung galaxy s3, hatt den i ett år. Nå og elsker telefonen min. Skal jeg ha ny så blir det bare oppgradering til nyere samsung tenker jeg :-)

Skrevet

Samsung galaxy note 3! Super fornøyd!

Anonymous poster hash: d1279...03c

Skrevet

Merker at jeg har så alvorlig lyst til å bestille meg en 5s nå, siden dere er så fornøyde også :D så kan S4 bli reserve tlf :D mannen gir meg vel juling men :P

Skrevet

Iphone 5s. Har forelsket meg i Iphone :) Hadde Samsung galaxy s3 en periode, men jeg klarte ikke å like systemet på den. 
Men Iphone er veldig praktisk for min del, vi har både Iphone, Ipad, Ipod, Mac og Apple tv. Har på en måte "låst" oss, men er veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 7585c...ae8
Skrevet

Iphone 5s. Har forelsket meg i Iphone :) Hadde Samsung galaxy s3 en periode, men jeg klarte ikke å like systemet på den. 

Men Iphone er veldig praktisk for min del, vi har både Iphone, Ipad, Ipod, Mac og Apple tv. Har på en måte "låst" oss, men er veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 7585c...ae8

JEg har fått en slags "skjult" forelskelse for den. Jeg har alltid vært imot, men etter å ha hatt 5 ( dog i bare 3 uker) så elsket jeg hvordan den lå i de barnehendene mine, og hvordan den var. ( mannen hater den) . men jeg vil så gjerne ha, og helst ikke vente.hehe

Skrevet

Sony Xperia

Anonymous poster hash: 92b18...a5f

Skrevet

Nå for tiden bruker jeg en Nokia 3510I, etter 1-åringen var så flink å rengjøre Iphonen min i vaskebøtta ;)
Tror nok jeg blir til å kjøpe meg enten Iphone 5s eller Samsung galaxy s4- sålenge det ikke kommer ut noe enda nyere før jeg klarer å bestemme meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...