Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Du vil leve med han men klarer ikke stole 100% på grunn av tidligere erfaring. Han vil leve med deg tross dette. Men å takle det er vanskelig og det føles lettere og bli singel. Men savnen vil bli stor.. hva gjør man? Anonymous poster hash: ba6df...24b
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Er det barn med i bildet ville jeg anstrengt med hardt for å få bygget opp ny tillit, men det krever selvsagt at han også jobber for det. Parterapi? Anonymous poster hash: 244d2...205
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Er det barn med i bildet ville jeg anstrengt med hardt for å få bygget opp ny tillit, men det krever selvsagt at han også jobber for det. Parterapi? Anonymous poster hash: 244d2...205 jeg har barn fra et tidligere forhold. Men vi har ikke noe felles barn. Vi har vært som hånd i hanske i ett år å nå kom angsten min. parterapi? Virkelig. :/ Anonymous poster hash: ba6df...24b
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Å leve med noen du ikke stoler på vil bare bli vondt i lengden. Hvis han har endret seg og er klar på at det er deg han vil ha, så må du ta et valg om du vil stole på ham eller ei. Du må ta et valg om du greier å stole på ham så lenge han ikke gjør noe som tyder på at du ikke har grunn til å stole på ham. Hvis du ikke greier det er det bedre for begge å finne noen som stoler på en/man kan stole på. Du kan ikke fortsette å "straffe" ham for noe som tilhører fortiden i hvert fall, da får ingen av dere det bra. Men du må se hvordan du takler det selv. Hvis det han gjorde tidligere er så grovt og du føler du ikke kan stole på ham igjen, da har du egentlig svaret ditt... Anonymous poster hash: 7ca62...610
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Det er/burde fint være overkommelig å legge det som har skjedd bak seg. Men jeg sliter med å takle at jeg ikke takler det. Anonymous poster hash: ba6df...24b
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Hmm skrev jeg dette innlegget eller tenkte jeg bare på dette tidligere idag....... Jeg har fått så nok av alle disse småtingene som mannen ikke klarer mens han skal bygge opp tilliten. Det jeg er forbanna på idag håper jeg at jeg feil om. Ellers blir det en tur i tankeboksen for meg. Vet ikke hvor lenge jeg orker å leve som en detektiv for å vite alt jeg bør få vite. Tillit er alt. Den kan bygges opp, men ikke om man lar være å prøve.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Eksene hans tar kontakt med han når de blir single. Han stiller opp og møter dem for en hyggelig prat, ta en røyk og snakke sammen. Anonymous poster hash: ba6df...24b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå