Gå til innhold

Har jeg tjukke lår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt lite bilde da men...

Fikk en kommentar på fb at jeg var så drøy over lårene :/

post-42-0-87072600-1391173905_thumb.jpg

Anonymous poster hash: 7fefd...dbe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Basert på dette bildet, nei! Du er ikke drøy over låra!

Anonymous poster hash: cb929...72c

Skrevet

Eh, nei, det er du ikke!

Hvis noen seriøst hadde kommentert noe slikt på facebook så hadde jeg nok kvittet meg med dem på vennelisten min ganske raskt!

Anonymous poster hash: 253b9...ea6
Skrevet

Jeg ser for det meste bare knær.

Anonymous poster hash: 3408c...36d

Skrevet

Du bør forresten stå rett opp og ned for å gi et mer riktig bilde.

Skrevet

Skriver virkelig folk sånt på Facebook! Tragisk.

Anonymous poster hash: fda53...571
Skrevet

Ser ikke låra dine. Du kan jo ha enorme ridebukselår, det ser vi jo ikke..

Anonymous poster hash: 1c6d9...9cb
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 545c5...448

Skrevet

Synest det var frekt å skrive en sånn kommentar på facebook , uansett om du hadde hatt tykke lår eller ikke. Og disse lårene var ikke det ikke noe å utsette på.

Anonymous poster hash: 01197...b8a
Skrevet

Du har jo nesten ikke tatt bilde av lårene da....

Anonymous poster hash: 6082c...dff

Skrevet

Hvorfor er ikke lårene på bildet?

Har du lyst på kompliment... Be heller om det. Patetisk med slik fisking.

Anonymous poster hash: 99290...f66

Skrevet

Du trenger å ta bilde av lårene dine hvis vi skal avgjøre det. Du har tatt bilde av knær og legger.

Skrevet

Ikke godt å si. Du får legge ut bilde av lårene dine først, så kan vi si hva vi mener. Men uansett er det frekt å kommentere noe slikt på fb.

Anonymous poster hash: 8cf78...d14

Skrevet

Dere som mener at HI ikke har bilde av annet enn knær og legger - dere anbefaler jeg sterkt å ta en tur til optikeren!

At hele lårene ikke er med, det er nå så sin sak. Men av låret til høyre på bildet vises mer enn halvparten, trolig nesten 2/3.

Hun kunne ha lagt ut et bilde som viste mer, helt klart, og gjerne i stående stilling. Men å hevde at dette bare er knær og legger, det blir for dumt. Hvis hun hadde vært virkelig stor så ville det ha vistes øverst på det høyre låret som vi ser mest av.

Skrevet

Det lille jeg ser av lårene dine ser ikke tjukt ut i alle fall!;)

Anonymous poster hash: 138df...67d

Skrevet

Du har ikke det jeg ville kalle slanke lår, da med tanke på dagens "ideal"-lår, men av det jeg kan se, er de fine i fasongen, og IKKE drøye eller store på noen måte.

Anonymous poster hash: c8e14...316
Skrevet

Dere som mener at HI ikke har bilde av annet enn knær og legger - dere anbefaler jeg sterkt å ta en tur til optikeren!

At hele lårene ikke er med, det er nå så sin sak. Men av låret til høyre på bildet vises mer enn halvparten, trolig nesten 2/3.

Hun kunne ha lagt ut et bilde som viste mer, helt klart, og gjerne i stående stilling. Men å hevde at dette bare er knær og legger, det blir for dumt. Hvis hun hadde vært virkelig stor så ville det ha vistes øverst på det høyre låret som vi ser mest av.

Den plassen hvor lårene er utsatt for mest fett, er øverst ved lysken.

Men de er ikke tykke utifra det vi kan se på bilde.

Skrevet

Dette er flisespikking ;)

Jeg tror aldri jeg har sett noen som har HIs størrelse på lårene (det vi ser av lårene hennes) som plutselig har en eller tre bilringer rundt aller øverste del av låret. Og jeg jobber med folks kropp daglig, så jeg tror jeg kan anatomien ;)

Uansett er det forkastelig å legge ut slike kommentarer som HI har fått på fb!

Skrevet

Dette er flisespikking ;)

Jeg tror aldri jeg har sett noen som har HIs størrelse på lårene (det vi ser av lårene hennes) som plutselig har en eller tre bilringer rundt aller øverste del av låret. Og jeg jobber med folks kropp daglig, så jeg tror jeg kan anatomien ;)

Uansett er det forkastelig å legge ut slike kommentarer som HI har fått på fb!

Sukk. Og her kom det.

Jeg er ekspert så dere andre tar feil.

Slitsomt å ha det slik??

Skrevet

Sukk. Og her kom det.

Slitsomt å ha det slik??

Jeg kommenterer som jeg gjør fordi det i slike kroppstråder her inne altfor ofte kommer for mange synsinger, samt kommentarer som er med på å gi sårbare personer enda større problemer.

Nå sa du riktignok at ut fra det man ser så ser ikke lårene store ut, så kanskje jeg skulle kommet med en generell kommentar i steden for å linke det til ditt svar.

Det var ikke ment som en kommentar til bare deg - men til flere over også!

Altfor mange her har kommet med kommentarer som skulle tyde på at de tror HI har tatt bilde slik hun har gjort fordi hun skal skjule noe. Det kan være så enkelt at HI ikke har et speil hvor hun kan få tatt bilde mot - jeg har f.eks. ikke det.

Jeg kunne sagt langt mer enn jeg har gjort ut fra bildene, fordi jeg kan lese mye ut fra hvor på låret det er, vinkel fra kne og dit vi ser, samt det vi ser av muskulatur osv...  Hadde jeg lagt ut i det vie og breie om det, da kunne du ha angrepet meg som du gjør.

Men ut over det så tror jeg aldri at jeg har hevdet å være ekspert i noe. Jeg vet jeg er sabla dyktig på noe ikke så mange kan i min jobb, men jeg kaller meg ikke ekspert av den grunn. Jeg er ydmyk ift fag.

Dette er et typisk eksempel på kvinner er kvinner verst!!!

Uansett hvilken størrelse hvem som helst har på lårene sine så er det ikke greit å kommentere det på en facebookprofil. Hva er hensikten med det, annet enn å prøve å ydmyke den andre, gjøre den andre usikker og lei seg - for hva? Enten er man ondskapsfull eller så har man så dårlig selvtillit at man prøver å hevde seg selv ved å tråkke på andre.

HI følte tydeligvis noe etter å ha fått en slik kommentar på fb, og spurte her. Greit, bildene viser ikke hele lårene, men vi ser da virkelig mer enn nok til å avgjøre at hun ikke kan være så stor. Men hva skjer her? Jo, her kommer det kommentarer om at disse lårene er svære, at det er umulig å se annet enn knær og legger, at hun har valgt å legge ut bilde som hun har gjort kun for å fiske etter komplimenter, at hun kan ha "enorme ridebukselår" osv.

Det er da jeg mener det faktisk er på sin plass å si fra. Vi ser nok av det ene låret til å vurdere med den aller største sansynlighet at HI ikke kan ha f.eks. "enorme ridebukselår".

Hvorfor er det stadig slik her inne at noen alltid må rakke ned på andre? Det virker også som om noen får ekstra stor glede i å komme med sårende kommentarer eller stikk, der de vet de treffer de mest sårbare punktene. Hvor ble det av tanken om å støtte hverandre, backe hverandre opp positivt?

Det er det som til slutt fikk meg til å trekke frem at ja, jeg har kunnskaper og jeg vet hva jeg snakker om. Jeg har ikke behov for å ha personlig rett eller kalle meg ekspert, selv om jeg har fagkunnskaper innen kropp og helse. Men jeg provoseres over alle korttenkte svar her inne!

Dette er en kvinneforum - det burde ikke være et forum hvor man hakker på hverandre, og i hvert fall ikke på hverandres kropper!

Skrevet

Ser noen av poengene dine og delvis enig. MEN.. Jeg er så drit lei kvinner (ikke bare her) som sutrer over at det er store lår, rumpe og Gud veit hva når de ikke har et overvektproblem what so ever. De er et patetisk forsøk på smiger.

Jeg er mer tilhenger av direkte tale. Si du er usikker og trenger tilbakemeldinger.

Når det gjelder bildet i denne tråden så ja, det er vanskelig å uttale seg fordi bare nedre del vises OG hun ligger med beina opp, lett bøyd og frem.

Det er et enkelt "retusjeringstriks" om man ikke har råd til det. Fordi tyngdekraften gjør at det siger nedover. Og derfor sier jeg. VIS hele låret så skal jeg uttale meg.

Skrevet

Sukk. Og her kom det.

Slitsomt å ha det slik??

Jeg kommenterer som jeg gjør fordi det i slike kroppstråder her inne altfor ofte kommer for mange synsinger, samt kommentarer som er med på å gi sårbare personer enda større problemer.

Nå sa du riktignok at ut fra det man ser så ser ikke lårene store ut, så kanskje jeg skulle kommet med en generell kommentar i steden for å linke det til ditt svar.

Det var ikke ment som en kommentar til bare deg - men til flere over også!

Altfor mange her har kommet med kommentarer som skulle tyde på at de tror HI har tatt bilde slik hun har gjort fordi hun skal skjule noe. Det kan være så enkelt at HI ikke har et speil hvor hun kan få tatt bilde mot - jeg har f.eks. ikke det.

Jeg kunne sagt langt mer enn jeg har gjort ut fra bildene, fordi jeg kan lese mye ut fra hvor på låret det er, vinkel fra kne og dit vi ser, samt det vi ser av muskulatur osv...  Hadde jeg lagt ut i det vie og breie om det, da kunne du ha angrepet meg som du gjør.

Men ut over det så tror jeg aldri at jeg har hevdet å være ekspert i noe. Jeg vet jeg er sabla dyktig på noe ikke så mange kan i min jobb, men jeg kaller meg ikke ekspert av den grunn. Jeg er ydmyk ift fag.

Dette er et typisk eksempel på kvinner er kvinner verst!!!

Uansett hvilken størrelse hvem som helst har på lårene sine så er det ikke greit å kommentere det på en facebookprofil. Hva er hensikten med det, annet enn å prøve å ydmyke den andre, gjøre den andre usikker og lei seg - for hva? Enten er man ondskapsfull eller så har man så dårlig selvtillit at man prøver å hevde seg selv ved å tråkke på andre.

HI følte tydeligvis noe etter å ha fått en slik kommentar på fb, og spurte her. Greit, bildene viser ikke hele lårene, men vi ser da virkelig mer enn nok til å avgjøre at hun ikke kan være så stor. Men hva skjer her? Jo, her kommer det kommentarer om at disse lårene er svære, at det er umulig å se annet enn knær og legger, at hun har valgt å legge ut bilde som hun har gjort kun for å fiske etter komplimenter, at hun kan ha "enorme ridebukselår" osv.

Det er da jeg mener det faktisk er på sin plass å si fra. Vi ser nok av det ene låret til å vurdere med den aller største sansynlighet at HI ikke kan ha f.eks. "enorme ridebukselår".

Hvorfor er det stadig slik her inne at noen alltid må rakke ned på andre? Det virker også som om noen får ekstra stor glede i å komme med sårende kommentarer eller stikk, der de vet de treffer de mest sårbare punktene. Hvor ble det av tanken om å støtte hverandre, backe hverandre opp positivt?

Det er det som til slutt fikk meg til å trekke frem at ja, jeg har kunnskaper og jeg vet hva jeg snakker om. Jeg har ikke behov for å ha personlig rett eller kalle meg ekspert, selv om jeg har fagkunnskaper innen kropp og helse. Men jeg provoseres over alle korttenkte svar her inne!

Dette er en kvinneforum - det burde ikke være et forum hvor man hakker på hverandre, og i hvert fall ikke på hverandres kropper!

Morsommen!

Jeg skrev det med enorme ridebukselår og vet hva jeg snakker om. Jeg har hatt det selv!(tok operasjon)

Og mine lår så bra ut til et visst punkt på låret. Så mye kan skjule seg der vi faktisk ikke ser! 

Så var ikke for å være stygg, men bare fakta ;)

Kan ikke være vanskelig å ta nytt bilde ovenfra/ut/ned, vi ser bedre da enn slik som dette bildet ble tatt, trenger ikke speil.

Men fikk hun kommentar pga akkurat dette bildet er det jo idiotisk, for man ser jo ikke alt uansett. Og kommentaren var selvsagt idiotisk i det store og hele!

Anonymous poster hash: 1c6d9...9cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...