Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere hatt søskenvogn til søsken med akkurat 2 års mellomrom?

Hva er deres erfaringer? Kanskje det er greit å vente å se om vi får behov for det 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en Phil&Teds søskenvogn. Absolutt nyttig å kunne ha begge to i vogn når eldste er bare 2-3 år. Og denne vognen kan jo like gjerne brukes til bare ett barn også, så fleksibel og langvarig løsning:)

Skrevet

Jeg lurer på det samme selv. hos oss blir det ca 21 mnd imellom ....

Skrevet

Her venter vi nr to og har kjøpt søskenvogn. Eldste vil da være 2 år og 3 mnd når mini blir født.

vil heller ta sjansen på å kjøpe en vogn (vi kjøpte billig og brukt) enn å stå der på dagen og tenke; pokker, vi skulle ha kjøpt vogn. 

Den kommer nok bare til å bli brukt det første halve året eller noe hos oss ( i hvertfall det jeg ser for meg), men å konstant ha en 2 åring som vil bæres om turen blir for lang, eller som løper avgårde og trasser når vi er å handler osv, ser jeg for meg at det er bedre om de begge er i vogna, da har jeg i hvertfall kontroll..

Skrevet

2,5 mellom, og vi har hatt god bruk for søskenvogn. Spesielt på dager med mye gåing og mye som skjer, da er det godt for eldstemann å få hvile seg litt også :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ville dere hatt søskenvogn til søsken med akkurat 2 års mellomrom?

Hva er deres erfaringer? Kanskje det er greit å vente å se om vi får behov for det

Jeg hadde til mine. Brukte den utrolig mye (hadde heller ikke bil). Fra de var hhv 0 og 2 år gamle og to år fremover brukte jeg en Urban Jungle, det siste halvåret hadde vi Phil and Teds. Phil and Teds er ikke ideell dersom begge skal hvile, derfor har jeg nå gått for en UJ/Mountain Buggy igjen til mine neste to som det blir 17 mnd mellom. Så får vi se om jeg bytter når de blir store :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...