Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Kan noen vise meg bilde av en? Anonymous poster hash: b18d4...fbb
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Jeg har sett fire! Haha! Anonymous poster hash: 6d3be...f1d
Gjest 5 andre Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 http://www.dermatalk.com/blogs/wp-content/uploads/2013/06/circumcised-vs-uncircumcised-penis.jpg
Swana Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 http://www.dermatalk.com/blogs/wp-content/uploads/2013/06/circumcised-vs-uncircumcised-penis.jpg Hahaha!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Google kan. Jeg vil at du skal Anonymous poster hash: b18d4...fbb
Papegøyeblomst Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 https://www.google.no/search?q=circumcised+penis&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=SI_rUviKKsOvyAPI-IHwDQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1024&bih=409
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 https://www.google.no/search?q=circumcised+penis&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=SI_rUviKKsOvyAPI-IHwDQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1024&bih=409 Uff!! Jeg visste jeg ikke skulle gått inn der! At noen synes kjønnslemlestelse er ok er over min forstand! Anonymous poster hash: 6bd51...aea
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #9 Skrevet 31. januar 2014 Omskårede mannepikker er finest Anonymous poster hash: b9d1d...9b0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #10 Skrevet 31. januar 2014 Det er bare å dra lua av en som ikke er det så ser du hvordan det ser ut, ikke mer hokus pokus enn det altså. En erigert penis med lua trekt tilbake ser ut akkurat som en erigert penis uten forhud. Anonymous poster hash: 92637...968
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #11 Skrevet 31. januar 2014 Google kan. Jeg vil at du skal Anonymous poster hash: b18d4...fbb Slik at du ikke skal bli avslørt hjemme over å ha søkt på slikt selv?? Anonymous poster hash: b0d71...b05
sug lut Skrevet 31. januar 2014 #12 Skrevet 31. januar 2014 Google kan. Jeg vil at du skal Anonymous poster hash: b18d4...fbb Jeg tar ikke ordre. Spør sjefen min.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #13 Skrevet 31. januar 2014 Google kan. Jeg vil at du skal Anonymous poster hash: b18d4...fbb Jeg tar ikke ordre. Spør sjefen min. Hva heter han? sug lus? Anonymous poster hash: b18d4...fbb
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #14 Skrevet 31. januar 2014 Det ser ut som en slapp og liten erigert penis. Jeg synes det ser merkelig ut, men så synes jeg at peniser generelt ser rare ut😜 Anonymous poster hash: 52049...a05
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #15 Skrevet 31. januar 2014 Google kan. Jeg vil at du skal Anonymous poster hash: b18d4...fbb Slik at du ikke skal bli avslørt hjemme over å ha søkt på slikt selv?? Anonymous poster hash: b0d71...b05 tihi. Ja Anonymous poster hash: b18d4...fbb
Fero Skrevet 31. januar 2014 #16 Skrevet 31. januar 2014 Lurer på om mennene blir mindre følsomme, jeg? Ettersom jeg har forstått kan det være litt for mye av det gode når all stimuli berører glans direkte, uten hudfolden i mellom. Kan dog tenke meg til at det er lettere å holde rent. Når den er vasket ren er det jo ingenting som kryper over og lager den perfekte grobunn for bakterier og annen skitt. Tipper en omskåret penis lukter bedre på slutten av dagen! (likevel ingen grunn til å prakke dette på unger som ikke får være med å bestemme, bare så det er sagt)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #17 Skrevet 31. januar 2014 Lurer på om mennene blir mindre følsomme, jeg? Ettersom jeg har forstått kan det være litt for mye av det gode når all stimuli berører glans direkte, uten hudfolden i mellom. Kan dog tenke meg til at det er lettere å holde rent. Når den er vasket ren er det jo ingenting som kryper over og lager den perfekte grobunn for bakterier og annen skitt. Tipper en omskåret penis lukter bedre på slutten av dagen! (likevel ingen grunn til å prakke dette på unger som ikke får være med å bestemme, bare så det er sagt) Tja, det er vel flere kroppsområder som er lettere og holde rene uten hudfolder,-man skjærer dem jo ikke vekk av den grunn! Anonymous poster hash: 6bd51...aea
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #18 Skrevet 31. januar 2014 http://ask.bme.com/wp-content/uploads/questions/V3/100_3661.JPG http://wiki.bme.com/images/e/e4/Genital_Bisection-2.jpg Anonymous poster hash: af4ee...5c5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #19 Skrevet 31. januar 2014 Lurer på om mennene blir mindre følsomme, jeg? Ettersom jeg har forstått kan det være litt for mye av det gode når all stimuli berører glans direkte, uten hudfolden i mellom. Kan dog tenke meg til at det er lettere å holde rent. Når den er vasket ren er det jo ingenting som kryper over og lager den perfekte grobunn for bakterier og annen skitt. Tipper en omskåret penis lukter bedre på slutten av dagen! (likevel ingen grunn til å prakke dette på unger som ikke får være med å bestemme, bare så det er sagt) Så vidt jeg har forstått er det mer følsomt til å begynne med, men det blir bedre etterhvert fordi huden blir tykkere og mindre følsom... Har en kompis som ble omskjært som 19-åring av medisinske årsaker, han hadde så trang forhud at han hadde konstante smerter og ikke kunne ha sex i det hele tatt. De hadde prøvd å snitte i den flere ganger men det ble aldri bra så til slutt fjernet de hele forhuden. Han slet med tidlig sædavgang i mange år etterpå og ble fortalt at det var vanligere å slite med tidlig sædavgang for omskjærte. Men det ble bedre etterhvert... Anonymous poster hash: 92637...968
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #20 Skrevet 31. januar 2014 Jeg har aldri sett en uomskåret Anonymous poster hash: 92aa4...e40
Fero Skrevet 31. januar 2014 #21 Skrevet 31. januar 2014 Lurer på om mennene blir mindre følsomme, jeg? Ettersom jeg har forstått kan det være litt for mye av det gode når all stimuli berører glans direkte, uten hudfolden i mellom.Kan dog tenke meg til at det er lettere å holde rent. Når den er vasket ren er det jo ingenting som kryper over og lager den perfekte grobunn for bakterier og annen skitt.Tipper en omskåret penis lukter bedre på slutten av dagen!(likevel ingen grunn til å prakke dette på unger som ikke får være med å bestemme, bare så det er sagt)Tja, det er vel flere kroppsområder som er lettere og holde rene uten hudfolder,-man skjærer dem jo ikke vekk av den grunn! Anonymous poster hash: 6bd51...aea Nei, det har jeg da heller aldri forsvart? Hva voksne folk gjør med sine egne kroppsdeler bryr ikke jeg meg om, men når det gjelder barn kan jeg ikke se hva det var du ikke forsto mtp siste setning i innlegget mitt.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #22 Skrevet 31. januar 2014 Skulle aldri trykket på den linken, stakkars barn:((( Anonymous poster hash: 6d397...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå