Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Var sammen med eksen i 2 år. Ble slutt i 2010 og har ikke hatt noe særlig kontakt siden da. Var et greit brudd, ingen barn, ingen utroskap eller noe. Vi gikk hver vår vei. Han fikk ny dame for ca.1 år siden og jeg er singel nå. I går fikk jeg en epost fra moren til eksen.En lang epost. Hun skriver at hun ikke liker den nye dama hans, forteller mye om henne (jeg er sikker på at 80% ikke stemmer), bretter ut om livet deres og blablabla... Hun vil at jeg skal prøve å få ham tilbake igjen. What??! Det er den særeste eposten jeg noensinne har motatt. Hva svarer man på slikt? Jeg har ikke svart og har egentlig ikke tenkt å svare, for det var bare merkelig og nesten ubehagelig. Lattermildt var det også Hva hadde du svart om du fikk en slik epost fra moren eller faren til eksen din? Anonymous poster hash: 1cdeb...e82
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Hjelpe meg - så utrolig merkelig! Er du sikker på at det er moren som har skrevet den?? Har ikke ord.. Anonymous poster hash: 208ab...6d1
ærlig talt Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Tja, jeg hadde nok svart henne, selv om det var en merkelig mail Jeg hadde vel skrevet noe som: "Hei! Synd å høre at du ikke liker kjæresten til sønnen din. Jeg har det godt slik jeg har det, og er ikke interessert i å bli sammen med sønnen din igjen. Håper du har det bra :)"
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Hjelpe meg - så utrolig merkelig! Er du sikker på at det er moren som har skrevet den?? Har ikke ord.. Anonymous poster hash: 208ab...6d1 Er sikker på at det er fra henne. Er sendt fra hennes jobbmail og adressen stemmer. Mulig at noen kollegaer har tullet, men jeg tviler sterkt på det? HI Anonymous poster hash: 1cdeb...e82
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Merkelig Har du hatt kontakt med henne siden bruddet da? Kjenner du henne? Jeg hadde sikkert ringt jeg.. Anonymous poster hash: 208ab...6d1
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Har hatt samme problem en gang. Jeg svarte at jeg var ferdig med ham og at jeg ikke ønsket å ha noe forhold til henne selv om hun var en hyggelig dame. Det ville gjøre det vansklig for sønnen hennes og enda vanskeligere for hans nye samboer. Hun var egentlig en ganske kjedelig dame, men det trengte jeg jo ikke fortelle. Jeg hørte ikke noe mer siden. Anonymous poster hash: d5489...f88
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Veldig merkelig! Fra hennes side er det sikkert godt ment. Det er jo på en måte et kompliment til deg - hun vil gjerne ha deg som svigerdatter Men... det er virkelig en merkelig ting å gjøre. Spesielt det å brette ut om den nye damen i en lang mail. Det er rett og slett ufint, synes jeg. Kanskje hun følte at du og hun hadde en god kommunikasjon og at hun føler seg nær deg fremdeles? Men hun burde jo forstå at det kanskje ikke er veldig tillitsvekkende å vite at en evt svigermor kan brette ut så mye om deg.... hvis du faktisk hadde blitt sammen med sønnen en dag og hun en dag ikke likte deg lenger... Hun viser jo hva hun kan gjør hvis hun ikke liker deg... På den andre siden - hva tenker du om eksen selv? Er han en du kunne tenkt deg i fremtiden? Jeg mener ikke at du skal legge deg etter ham nå når han har dame. Men hvis dette er en mann som du var veldig glad i og det en gang var gjensidig og kanskje var overfladiske ting som skilte dere, da kan det hende moren hans ser dette også, og mener dere ville passet bra sammen igjen nå. Hvis du er helt over eksen så skriver du bare noe sånt som at det er kjekt at hun tenker på deg, men at du har gått videre i livet, og at det er tydelig at han har også, at han må finne ut hvem han ønsker å leve med. Hvis du har følelser for ham fremdeles og kunne tenkt deg ham, så skriver du litt mer forsiktig. At han må bestemme selv hvem han vil være sammen med, og at du regner med at han hadde tatt kontakt med deg selv hvis han var interessert i noe mer. Men at du forholder deg til at han er i et forhold. Anonymous poster hash: 486c4...287
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 Denne dama er nok ikke helt frisk. Jeg hadde bare oversett det. Anonymous poster hash: 8e7e1...941
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #9 Skrevet 31. januar 2014 Jeg kan ikke tenke meg å bli sammen med ham igjen og uansett så har han dame nå. Har ingen intensjon om å ta kontakt med ham eller finne på et "stunt". Det er ikke min stil. Jeg har ingen følelser for ham og har ikke tenkt på ham på lenge. Jeg er lykkelig slik jeg har det nå. Vi var ikke lykkelige på slutten. Joda, det er kanskje et kompliment, men en merkelig ting å gjøre Tror jeg skipper å svare på den HI Anonymous poster hash: 1cdeb...e82
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #10 Skrevet 31. januar 2014 Jeg hadde bare latt vær å svare,,eller bare skrevet kort: det er ikke min sak eller mitt problem Mvh Anonymous poster hash: 55f67...2a4
Iiiiik Skrevet 31. januar 2014 #11 Skrevet 31. januar 2014 Jeg ville nok svart kort "Det er lenge siden vi var sammen og jeg har gått videre i livet og er ikke interessert i å ta det opp igjen". Ville ikke kommentert på alt som har med den nye dama å gjøre. Mine ekssvigerforeldre sa det samme i noen år, de likte ikke den nye dama til sønnen og de savnet meg. Nå visste jo jeg at heller ikke jeg var god nok da vi var sammen, så jeg valgte i hovedsak å overhøre dem eller å si noe positivt om den nye dama.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #12 Skrevet 31. januar 2014 hadde nok ikke svart....men en annen ting jeg lurer på , hvorfor henger du her om du ikke har barn ? eller har du fått det, og blitt singel igjen ? Anonymous poster hash: bb7d0...e61
Roheryn Skrevet 31. januar 2014 #13 Skrevet 31. januar 2014 Jeg hadde antagelig ramla uti og svart "er du helt frisk?" :-D merkelige dame...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #14 Skrevet 31. januar 2014 Var sammen med eksen i 2 år. Ble slutt i 2010 og har ikke hatt noe særlig kontakt siden da. Var et greit brudd, ingen barn, ingen utroskap eller noe. Vi gikk hver vår vei. Han fikk ny dame for ca.1 år siden og jeg er singel nå. I går fikk jeg en epost fra moren til eksen.En lang epost. Hun skriver at hun ikke liker den nye dama hans, forteller mye om henne (jeg er sikker på at 80% ikke stemmer), bretter ut om livet deres og blablabla... Hun vil at jeg skal prøve å få ham tilbake igjen. What??! Det er den særeste eposten jeg noensinne har motatt. Hva svarer man på slikt? Jeg har ikke svart og har egentlig ikke tenkt å svare, for det var bare merkelig og nesten ubehagelig. Lattermildt var det også Hva hadde du svart om du fikk en slik epost fra moren eller faren til eksen din? Anonymous poster hash: 1cdeb...e82 Denne moren må da være syk... Jeg hadde nok gitt sønnen hennes beskjed om dette, men utelatt enkelte ting. Anonymous poster hash: dadab...860
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå