Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Kan se ut til at mannen og jeg skal skilles. Har snørr og ørten spørsmål som surrer rundt i hodet nå. Mange som er viktigere enn det jeg spør om nå, men det er her jeg starter. (Med det minst viktige egentlig) Kan jeg bytte etternavn med en gang vi flytter fra hverandre eller må jeg vente til vi er skilt? Grunnen til at jeg ønsker å bytte etternavn er at min mors etternavn er skjeldent og det er kun slekta mi på morsiden som har dette etternavnet. Anonymous poster hash: 30421...eda
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Du kan vel bytte navn når du vil, gift eller ikke. Det er jo frivillig å bytte etternavn i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 7f2be...eb8
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Etternavnet kan du bytte uansett. Er ikke sånn at du MÅ bytte etternavn når du gifter deg vet du Anonymous poster hash: 9bc11...62e
rytme Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Du kan bytte når som helst med mindre du allerede har skiftet navn to ganger (utenom ved ekteskapet) i løpet av de siste ti årene. Tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå