ms.Pond Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Noen laget en petition i USA om å faktisk bygge en Death Star. Og utrolig nok var det over 30 000 som støttet forlaget. Gutta i det hvite huset har til og med skrevet et svar. https://petitions.whitehouse.gov/petition/secure-resources-and-funding-and-begin-construction-death-star-2016/wlfKzFkN Det er utrolig hva folk ønsker av landet sitt. Noen vil ha Miley Cyrus' Party in the USA som nasjonalsang! Riktignok bare noen tusen, men hallo! Det blir som å bytte ut Ja vi elsker med My boobs are ok. Jeg sier som Obelix: Amerikanerne er gærne de.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Er det mulig, og det hvite hus bruker faktisk tid på å svare? Ha ha, tenker de har flirer godt mens de har skrevet svaret. Ja, amerikanerne er noe for seg selv
Gjest Fru Banderas Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Nå trodde jeg at jeg skulle lese en eller annen påstand som ville få meg til å spise villsvin i stedet for pizza i kveld.
ms.Pond Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Nå trodde jeg at jeg skulle lese en eller annen påstand som ville få meg til å spise villsvin i stedet for pizza i kveld. Det holder egentlig å lese et Asterixblad for det Endret 31. januar 2014 av mama foodie
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Det morsomme er at noen har regnet på at det faktisk vil koste mer enn dette: "The construction of the Death Star has been estimated to cost more than $850,000,000,000,000,000." Hva skal de med den, lurer jeg på? En gjeng datanørder som skal leke på en ektebygd Death Star i verdensrommet? Hvorfor ikke Mordor, Galtvort og Entreprise i samme slengen... Takker meg til en bauta som Obelix jeg også da gitt.
Ziva Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Foregår det ikke en underskriftskampanje om å sende Justin Bieber hjem til Canada, og inndra green carden hans? Vet ikke om det gjør amerikanerne så gale (kanskje litt fornuftige), men de er ikke helt riktig nagla.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Det morsomme er at noen har regnet på at det faktisk vil koste mer enn dette: "The construction of the Death Star has been estimated to cost more than $850,000,000,000,000,000." Hva skal de med den, lurer jeg på? En gjeng datanørder som skal leke på en ektebygd Death Star i verdensrommet? Hvorfor ikke Mordor, Galtvort og Entreprise i samme slengen... Takker meg til en bauta som Obelix jeg også da gitt. Den skulle vel brukes som en del av det allerede eksisterende star wars programmet? Altså rakettsjold i verdensrommet. Og Star Sprangled banner er skrevet på melodien til en gammel engelsk drikkevise.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 Foregår det ikke en underskriftskampanje om å sende Justin Bieber hjem til Canada, og inndra green carden hans? Vet ikke om det gjør amerikanerne så gale (kanskje litt fornuftige), men de er ikke helt riktig nagla. I alle fall langt fler som har signa for the death star, enn for ObamaCare. Hvem vil ha gratis helsetjenester liksom?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 31. januar 2014 #9 Skrevet 31. januar 2014 Det morsomme er at noen har regnet på at det faktisk vil koste mer enn dette: "The construction of the Death Star has been estimated to cost more than $850,000,000,000,000,000." Hva skal de med den, lurer jeg på? En gjeng datanørder som skal leke på en ektebygd Death Star i verdensrommet? Hvorfor ikke Mordor, Galtvort og Entreprise i samme slengen... Takker meg til en bauta som Obelix jeg også da gitt. Den skulle vel brukes som en del av det allerede eksisterende star wars programmet? Altså rakettsjold i verdensrommet. Og Star Sprangled banner er skrevet på melodien til en gammel engelsk drikkevise. Skjønner! Da gir det brått mer mening.
ms.Pond Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2014 Det morsomme er at noen har regnet på at det faktisk vil koste mer enn dette: "The construction of the Death Star has been estimated to cost more than $850,000,000,000,000,000." Hva skal de med den, lurer jeg på? En gjeng datanørder som skal leke på en ektebygd Death Star i verdensrommet? Hvorfor ikke Mordor, Galtvort og Entreprise i samme slengen... Takker meg til en bauta som Obelix jeg også da gitt. Den skulle vel brukes som en del av det allerede eksisterende star wars programmet? Altså rakettsjold i verdensrommet. Og Star Sprangled banner er skrevet på melodien til en gammel engelsk drikkevise. Ha! Det var nytt for meg. Men en artig fakt og en tilskudd på lista om at amerikanerne ikke er riktig navla Småsært at de faktisk satte seg ned for å regne på det jah, den reagerte jeg også på. Men hadde de kunnet kutte halvparten av nullene, så kanskje de faktisk ville ha vurdert det.
LanzaroteJenta Skrevet 31. januar 2014 #11 Skrevet 31. januar 2014 Nå måtte jeg ut å Goooooogle her. Har ikke sett Star wars siden jeg var under en meter høy, og selv om jeg har lært litt av å se The big bang theory var jeg lykkelig uvitende om hva en Death star var. Føler ikke at jeg har gått glipp av noe..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 31. januar 2014 #12 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Det morsomme er at noen har regnet på at det faktisk vil koste mer enn dette: "The construction of the Death Star has been estimated to cost more than $850,000,000,000,000,000." Hva skal de med den, lurer jeg på? En gjeng datanørder som skal leke på en ektebygd Death Star i verdensrommet? Hvorfor ikke Mordor, Galtvort og Entreprise i samme slengen... Takker meg til en bauta som Obelix jeg også da gitt. Den skulle vel brukes som en del av det allerede eksisterende star wars programmet? Altså rakettsjold i verdensrommet. Og Star Sprangled banner er skrevet på melodien til en gammel engelsk drikkevise. Ha! Det var nytt for meg. Men en artig fakt og en tilskudd på lista om at amerikanerne ikke er riktig navla Småsært at de faktisk satte seg ned for å regne på det jah, den reagerte jeg også på. Men hadde de kunnet kutte halvparten av nullene, så kanskje de faktisk ville ha vurdert det. Det lærte jeg i høst da jeg drev med Civ-kurs og fant American citizen test på nett, og det er noe av det du må kunne for å bli Amerikansk stasborger. Den tilsvarende engelske britiske lærer deg hvor du sender ungene på skole og hvordan du tar bussen. Mer nyttig for en immigrant, mindre nyttig for en lat student. Endret 31. januar 2014 av Lektor Doppler med tillegg
Gjest Helle_Høygir Skrevet 31. januar 2014 #13 Skrevet 31. januar 2014 Jeg tror det er slik at hvis et visst antall mennesker skriver under på din petition, så må Det Hvite Hus sende svar. Og forøvrig hvor er den norske testen? Den som lærer deg å stå til høyre og gå til venstre i en rulletrapp, den som sier deg at nei det er bare dust å stoppe midt i gaten/på fortauet/i gangveien eller hva man nå kaller det på et kjøpesenter uten forvarsel slik at den bak deg renner rett på deg og skjønner ingenting, den som sier at man tar av seg sekken på kollektiv transport og den som sier at du skal overholde vikeplikten og bruke blinklys? Den som veldig mange nordmenn har åpenbart glemt å ta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå