Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Gutten vår biter både meg, storesøster og andre barn i barnehagen. Det skjer relativt ofte og ofte i de situasjoner der de krangler om leker, men og viss jeg må holde han for at han vil gjøre ting han ikke får lov til Han biter for å komme seg ned. Jeg sier nei, du har ikkje lov å bite og setter han ned. Mannen min holdt han hardt i armen en gang han bet han og etterpå har han sluppet unna biting. Må vi ta igjen for at de skal forstå? Hvordan håndtere det? Anonymous poster hash: 59e96...397
mamma_til_verdens_beste Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Hvordan er barnet ditt på språket da?Har ofte hatt inntrykk av at det gjerne er de barna som sliter med å uttrykke seg språklig som biter.Og hva sier de i barnehagen? Dere må vel kunne få til et samarbeid for å få slutt på dette? De må jo ha sett slike tilfeller tidligere skulle en tro.Synes jo at dersom man tar igjen med barnet så er man ikke noe bedre selv da. Og man skal vel helst være gode forbilder. Selv om det selvsagt ikke finnes et menneske som kan være 100% pedagogisk til en hver tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå