Gå til innhold

Hjelp! Lite liv 4 dager over termin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rimelig utålmodig nå og vi vil få ut baby! Hadde derfor sex i 23-tiden for å se om det hjalp på. Har hatt regelmessige kynnere hele svangerskapet, men disse er helt smertefrie. Skjedde ikke noe etter sexen, så jeg lå i 15-30 min og stimulerte brystvortene. Da ble kynnerne hyppigere og sterkere, men fortsatt fullstendig smertefrie. Så lå jeg å googlet litt og ser at baby ikke har godt av mye kynnere, at han får lite oksygen osv. Så da begynte jeg å kjenne etter liv. Han er som regel bajas på natten, men nå er han helt rolig. Etter 30 min, uten liv, sto jeg opp og drakk et glass med iskald cola, spiste en kanelbolle og en håndfull blåbær. Har nå ligget i 30 min etter kjøleskapraidet og ikke kjent noe.

Jeg tørr ikke å ringe føden for jeg har vært der allerede 3 ganger i svangerskapet pga lite liv. Hver gang blir baby helt vill og aktiv i det jeg setter meg ned på registrering og føler meg så dum.

Men hva skal jeg gjøre?? Jeg har altså kjent han flere ganger tidligere i dag, men nå er det helt stopp. Unnskyld for langt innlegg.

Anonymous poster hash: 3f100...352

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden. De bryr seg ikke om du er der fem ganger om dagen. Hva tror du de får lønn for?

Skrevet

Ring føden. De bryr seg ikke om du er der fem ganger om dagen. Hva tror du de får lønn for?

Tenker bare at de har mye å gjøre og blir så flau når han beveger seg masse på registrering :(

Skrevet

Føden! Nå!

Drit i hva du tror de tenker. De er der for akkurat slike ting. Ring i det minste.

Skrevet

Enig med de andre! Ring - de er der for å hjelp :)

Anonymous poster hash: 007f8...3bd
Skrevet

Bedre med en gang for mye, enn en gang for lite.

Anonymous poster hash: d5475...f69

Skrevet

Gikk ned i boden og hentet doppleren. Hører hjerteslagene hans godt, men fortsatt ingen bevegelser. Skal jeg fortsatt ringe?

Skrevet

Gikk ned i boden og hentet doppleren. Hører hjerteslagene hans godt, men fortsatt ingen bevegelser. Skal jeg fortsatt ringe?

Ja, jeg syns det. Med tanke på at du er på overtid ville jeg ringt for å høre :)

Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Ja. Hva gjør du når du plutselig ikke hører hjerteslagene lenger? Ta bare en telefon! De er der for å hjelpe!

Skrevet

Skal du være like tafatt hvis du lurer på noe etter at bebyen er født? Du har og skal ha ansvar for et lite barn fremover. Hvis du mener ærlig og oppriktig at du ikke kjenner noe bevegelse på så lang tid skal du selvfølgelig ta afære. Du må bli voksen nå, du har valgt å bli gravid og ta ansvar for et annens liv da må du også gjøre det.

Anonymous poster hash: 49d03...6db

Skrevet

Kjære deg!

Skjønner at du ikke vil mase, men en gang for mye er bedre enn en gang for lite.

Hvis noe skulle ha skjedd vil du aldri tilgi deg selv for å ikke ringe.

De på føden er vant til dette, og må ta deg på fullt alvor!

Ring med en gang eller dra dit!

Lykke til!

Skrevet

Herregud da menneske, er dette noe å i det hele tatt tenke over?! Ring føden og få sjekket at alt er vel med babyen din!

Anonymous poster hash: 07183...c08

Skrevet

Hvordan gikk det? Ringte du? :)

Skrevet

Da hadde jeg ikke nølt med å ringe føden. Bedre å ringe en gang for mye. Hvordan gikk det ?

Skrevet

Ring! Det er det de er der for :) 

Håper at ingen svar betyr at HI er på føden og snart kommer hjem med baby på armen! :D

Anonymous poster hash: 8347b...91a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...