Keep_on_trying Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Jeg er så rystet. I dag fikk jeg høre av ei jeg kjenner at når ungen hennes skriker "for lenge" på kvelden, så gir hun ungen sterkt beroligende tabletter, som hun selv har på resept. Dette hadde hun gjort flere kvelder denne uken. Jeg blir så redd! Jeg ble helt målløs. Nå i kveld kontaktet jeg alarmtelefonen hos Barnevernet, og fikk beskjed om å skynde meg ned på barnevernskontoret i morgen tidlig å slå full alarm. Tenk hvis barnet dør? :S Dette hadde jeg aldri trodd at noen kunne finne på å gjøre. Jeg er så ufattelig redd for det barnet. Jeg blir flau over å kjenne, eller trodde at jeg kjente, noen som gjør noe så katastrofalt galt. Hva skjer med folk? :S Har noen her inne meldt bekymringsmelding til Barnevernet? Hva gjør de? Foreldrene til det stakkars barnet kommer til å bli kjempesint på meg, men det kan jeg virkelig ikke bry meg om. Dette er så grusomt
Bolle nr.5 <3 Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 blir litt tom for ord. men å slå full alarm på barnevernskontoret høres vel ut som det eneste riktige lykke til ! håper det går bra med den lille !
Bolle nr.5 <3 Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 kan jeg spørre hvor gammelt denne barnet er ?
Keep_on_trying Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2014 Ja, det var det eneste riktige å gjøre. Barnet er 3 år :'(
♥Nemi♥ Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 At noen kan finne på å gjøre slikt! Bra at noen tar ansvar!
Keep_on_trying Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2014 Ja, huff, dette er så grusomt. Barnevernet så svært alvorlig på saken, og jeg fikk inntrykk av at de skulle hente barnet ut fra hjemmet med en gang. Det håper jeg, og tror, at de gjorde. Jeg er fortsatt helt satt ut av det som har skjedd. Jeg tenker på hvordan barnet har det akkurat nå. Om barnet har ei trygg og god seng å sove i. Huff, morshjertet mitt gråter.
Giss Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Bra at du slår alarm. - Har du prøvd å snakke med moren om det?
Keep_on_trying Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2014 Jeg valgte å ikke snakke med henne om det. Jeg tenkte det var bedre at profesjonelle mennesker tok seg av den saken, da de sitter med mer kunnskap og ressurser ifht håndtering av slike saker enn hva jeg som privatperson kan utrette.
lioness* Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Sjokkert! Hva voksne mennesker kan få seg til å gjøre? Barnet kan dø av det..
Keep_on_trying Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2014 Ja, jeg forstår heller ikke at voksne mennesker kan få seg til å gjøre noe slikt. Enkelte skulle aldri ha fått barn.
AHENG Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Du gjorde i allefall det riktige ved å varsle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå