Gå til innhold

Hvem måker snø hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husverten. Han klipper også gresset og overser andre utbedringer som må gjøres. Denne vinteren har han sluppet billig unna da det ikke har falt nedbør i det hele tatt! Ingen snø, og for kaldt og regnløst til at gresset gror :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kranglet om det. Jeg syns det er gøy å frese, da hører jeg på musikk og kan være for meg selv en liten stund uten unger som maser. Jeg fikk denne gleden helt alene frem til mannen skjønte hvorfor jeg ville måke, da ville han også.

Nå ødela han akkurat snøfresen, så nå er det bare han som måker. Han har blitt treningsnarkoman så ham får bruke snømåking som trening. (Han ødela min freser og gidder ikke å reparere den, da gidder ikke jeg å måke. (Jeg skal fikse den bare jeg får litt tid å se på den, så sats på at den er reparert i løpet av helga)

Vi måka hos naboen sammen her om dagen da. Eldre mann som vi hjelper innimellom. Han likerr å måke men falt hr omdagen, så da hjelper vi til.

Anonymous poster hash: fef13...624

Skrevet

Ingen, har varmekabler i innkjørselen :)

Anonymous poster hash: a9265...159

Skrevet

Blir stort sett meg siden samboeren er borte HVER gang det snør... :\

De veldig få gangene han er hjemme når det snør tar han det.

Jeg hater å måke snø, klarer ikke å se på det som en god treningsøkt..

Anonymous poster hash: 4601e...42f

Skrevet

Mannen. Han gjør alle slike ting (måking, gressklipping, vedbæring osv) fordi je har tredjegradsforbrenninger i hendene som gjør at slike oppgaver er smertefullt for meg.

Liker egentlig disse oppgavene, og skulle sånn sett gjerne delt på dem, men jeg får blodblemmer av å se på snøskuffa, så jeg har overgitt meg.

Skrevet

Stort sett mannen, men jeg hjelper av og til. Men så er det mannen som stort sett vasker klær, lager mat, støvsuger og sånne ting også da. Jeg er lat. 

Anonymous poster hash: de24f...0b2
Skrevet

Vi deler på det nå som jeg er i permisjon. Jeg gjør det om jeg rekker det, hvis ikke tar han det.

Når jeg begynner å jobbe igjen regner jeg med at han vil foretrekke måking framfor å lage middag;)

Skrevet

Blir stort sett meg siden samboeren er borte HVER gang det snør... :\

De veldig få gangene han er hjemme når det snør tar han det.

Jeg hater å måke snø, klarer ikke å se på det som en god treningsøkt..

Anonymous poster hash: 4601e...42f

Han timer det bra :P

Jeg elsker å måke snø :)

Her jeg bor nå så måker huseier så ofte at jeg ikke rekker å gjøre det, og jeg savner det litt. Har sagt at jeg kan måke også, men han måker gjerne flere ganger om dagen.

Anonymous poster hash: 3ee94...432

Skrevet

Leieboeren :)

Jeg måker noen ganger.

Skrevet (endret)

No er ikkje dette ein aktuell problemstilling denne vinteren,  men ellers har me delt på snømåkinga dei få gongene det trengs.

Endret av soleia
Skrevet

Begge, men sist gang s¨å ringte vi etter en traktor, for nå var vi lei. Og han har fres :P 60 m innkjørsel med snø måka på null komma svisj :P 

Anonymous poster hash: 66237...d9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...