Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Skal servere lasagne og tenker at desserten kan settes fram samtidig med kakene noen timer senere. Slik at maten rekker å synke før man inntar noe søtt. Forslag til 2-3 desserter når kakebordet er sånn ca: -Vanlig sjokoladekake med sjokoladekrem(ikke tung smørkrem) -Pai/terte fylt med vaniljekrem, frukt og bær -Vanlig lukket valnøtt kjøpt hos bakeri -Pavlova med mascarponekrem evt. råkrem -Ostekake -Wienerstang -Snickers iskake -Boller -Fruktspyd med marshmallows Takk for tips:) Porsjonsformer er ikke noe problem:) Anonymous poster hash: 46547...211
smurfis Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Skal servere lasagne og tenker at desserten kan settes fram samtidig med kakene noen timer senere. Slik at maten rekker å synke før man inntar noe søtt. Forslag til 2-3 desserter når kakebordet er sånn ca: -Vanlig sjokoladekake med sjokoladekrem(ikke tung smørkrem) -Pai/terte fylt med vaniljekrem, frukt og bær -Vanlig lukket valnøtt kjøpt hos bakeri -Pavlova med mascarponekrem evt. råkrem -Ostekake -Wienerstang -Snickers iskake -Boller -Fruktspyd med marshmallows Takk for tips:) Porsjonsformer er ikke noe problem:) Anonymous poster hash: 46547...211 Pannacotta med bringebærcouli. Jordbærcarpaccio med myntepesto. Tilslørte bondepiker Men med det kakebordet..trenger du egentlig dessert?
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Skjemmes litt når jeg foreslår sjokolademousse med daimkuler (pose fra freia) igjen... Men den er såå god dronning maud karamellpudding/gele/sjokoladepudding sitronfromasj is og ev flamberte bær Kjenner meg plutselig litt sulten
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Strengt tatt trenger jeg vel ikke det, men tenkte ha noe som var fri for kakebunn;P Anonymous poster hash: 46547...211
smurfis Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Strengt tatt trenger jeg vel ikke det, men tenkte ha noe som var fri for kakebunn;P Anonymous poster hash: 46547...211 Man døpes jo bare en gang da
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Stor skål med jordbær +krem eller vaniljesaus. Karamellpudding (hjemmelaget). Trenger nok ikke så mye desserter i tillegg til kakene Anonymous poster hash: 5fe9e...3d4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Hjemmelaget karamellpudding og jordbær med fløte/is. Anonymous poster hash: 72d7b...0a4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Er jordbærene gode i mai da:)? Anonymous poster hash: 46547...211
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Er jordbærene gode i mai da:)? Anonymous poster hash: 46547...211 Nei, men vi vet jo heller ikke om det skal være i mai. Anonymous poster hash: 72d7b...0a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå