Gå til innhold

Har dere vunnet noe som helst på Pantelotteriet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri vunnet en eneste krone jeg..

Anonymous poster hash: 36367...445

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min vant 100 kr :)

Pantet sikkert for 150 da men hehe

Anonymous poster hash: 87bfe...4fd

Skrevet

Hehe, så det ER faktisk mulig altså? :P

Skrevet

Har vunnet 15 kroner et par ganger, og 100 en gang. Men nå er vi over på at pantepengene havner på sparegrisen til guttungen :)

Skrevet

Hadde bilen full en gang og pantet for noen hundre kroner. Trykket feil og vant litt under halvparten av det jeg hadde pantet for. Ble så sur at jeg kastet lappen med gevinst hehe :) Farmor var med og synes så synd på meg og ga meg noen hundrelapper så det gikk sånn noenlunde til slutt :P

Skrevet

Haha, så surt!! Grrr! Snill bestemor da :)

Skrevet

Der jeg jobber var det en som vant 1 million for ikke så lenge siden. Og kort tide før det var det ei som vant 1 million på en butikk ca 2 km unna

Anonymous poster hash: 09f67...5e2
Skrevet

Får man vite om man har vunnet med en gang, altså?

Anonymous poster hash: caa26...789

Skrevet

Kommer alltid ut en lapp hvor det står enten beklager ingen gevinst, eller gratulerer du har vunnet x kr 

Anonymous poster hash: 09f67...5e2
Skrevet

Gutten min på 7 vant 1000 kroner. Han syntes det var urettferdig at han fikk både lommepenger og flaskepengene, så han ville gi til de barna i afrika så de også kunne få lørdagsgodt. 

Store øyne i det panteautomaten bærljet løs - dudududuuduuuduuuuuuuuuu - så hele butikken hørte det. Og en sjokkert mor som titter på pantelappen og ser 1000 kroner.

Han har fortsatt ikke greid å bruke dem. De ligger på sparegrisen. Jeg har sagt han kan bruke dem som han vil, men han insisterer på å spare. Fornuftig gutt.

Skrevet

Kommer det en annen lyd hvis man vinner noe altså?

Så god gutt du har da 💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...