Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 http://pappahjerte.blogg.no/1391109397_15_tegn_p_at_dere_ikk.html 15 tegn på at dere ikke er nyforelsket :-) Anonymous poster hash: 00d43...3c0
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Haha! Sendte sms med linken og en nuss til min kjære som sover på eget rom, mens ettåringen deler dobbelseng med meg. Anonymous poster hash: ede2c...e16
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Haha, ble sittende å lese igjennom mye på bloggen. Guri malla som jeg måtte le Det er virkelig en helt vanlig familie, nesten som vi kunne skrevet det selv både jeg og mannen! kjenner meg mer enn godt igjen i det meste der Anonymous poster hash: e67d3...9a6
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Man kan i følge en enkel statistisk formel få svaret på om ekteskapet vil vare. Den er slik: Elskovsfrekvens minus kranglefrekvens= ?. Så lenge taller er bedre enn 0 er det et svært godt tegn. Med andre ord; Det er visst noe i ordtaket "Make love, not war" . Elsk mer, krangle mindre- så vil dere klare dere . Anonymous poster hash: 4ee7b...512
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 Man kan i følge en enkel statistisk formel få svaret på om ekteskapet vil vare. Den er slik: Elskovsfrekvens minus kranglefrekvens= ?. Så lenge taller er bedre enn 0 er det et svært godt tegn. Med andre ord; Det er visst noe i ordtaket "Make love, not war" . Elsk mer, krangle mindre- så vil dere klare dere . Anonymous poster hash: 4ee7b...512 Hehe da er vi jo innenfor, selv om begge deler skjer ganske sjeldent. Men er det ikke egentlig likegyldighet som er verst...? Anonymous poster hash: fa8b1...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå