Gå til innhold

Lo så jeg grein, dette stemmer eller hva? link!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe *rødme*, kjenner meg igjen :P

Skrevet

Haha! Sendte sms med linken og en nuss til min kjære som sover på eget rom, mens ettåringen deler dobbelseng med meg. ;)

Anonymous poster hash: ede2c...e16

Skrevet

Haha, ble sittende å lese igjennom mye på bloggen. Guri malla som jeg måtte le :D
Det er virkelig en helt vanlig familie, nesten som vi kunne skrevet det selv både jeg og mannen! 

kjenner meg mer enn godt igjen i det meste der :fnise:

Anonymous poster hash: e67d3...9a6
Skrevet

Man kan i følge en enkel statistisk formel få svaret på om ekteskapet vil vare. Den er slik: Elskovsfrekvens minus kranglefrekvens= ?. Så lenge taller er bedre enn 0 er det et svært godt tegn. Med andre ord; Det er visst noe i ordtaket "Make love, not war" ;). Elsk mer, krangle mindre- så vil dere klare dere :).

Anonymous poster hash: 4ee7b...512
Skrevet

Man kan i følge en enkel statistisk formel få svaret på om ekteskapet vil vare. Den er slik: Elskovsfrekvens minus kranglefrekvens= ?. Så lenge taller er bedre enn 0 er det et svært godt tegn. Med andre ord; Det er visst noe i ordtaket "Make love, not war" ;). Elsk mer, krangle mindre- så vil dere klare dere :).

Anonymous poster hash: 4ee7b...512

Hehe da er vi jo innenfor, selv om begge deler skjer ganske sjeldent. Men er det ikke egentlig likegyldighet som er verst...?

Anonymous poster hash: fa8b1...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...