Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Han er enig i at det er han som skal gjøre det. Men han gjør jo aldri noe med det. Kan jeg ringe å bestille time for ham? Går det gjennom fastlegen? Eller fins det private klinikker du kan bestille time hos? Anonymous poster hash: 7a15e...7a0
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Det kan du faktisk ikke kreve. Kanskje han ønsker flere barn Anonymous poster hash: 4d578...7ff
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Det å sterilisere seg er en såpass alvorlig ting at hvis mannen ikke ordner det selv, så betyr det mest sannsynlig at selv om han sier at han er enig med deg, så er han ikke det innerst inne. Han er i alle fall ikke klar for å gjøre det nå. La han bruke den tiden han trenger for å ordne det selv. Anonymous poster hash: a096a...000
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Han sier at om han skulle få et barn til ville det ta livet av ham..... Han er 44 år og har 4 barn. Men han får vel ordne det selv. Jeg skal slutte å mase. Anonymous poster hash: 7a15e...7a0
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Har hørt at det gjør drit vondt Kanskje han gruer seg Anonymous poster hash: cc879...57a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Ja, stakkars. Jeg vil helst at han gjør det for jeg tørr ikke selv. Men det er jo et mindre inngrep for en mann? Anonymous poster hash: 7a15e...7a0
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Mannfolk er til tider late, de får ikke ut fingeren. Sannsynligvis må du ordne dette. Gjør drit vondt, gjør drit vondt å føde også. Litt må mannen kunne ofre når vi får underlivet revnet ++++ Anonymous poster hash: 772e1...c89
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Har hørt at det gjør drit vondt Kanskje han gruer seg Anonymous poster hash: cc879...57a Ja det er sikkert minst like vondt som en fødsel. Eller verre, som manne-influensaen Anonymous poster hash: 2cc82...f99
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Si at du ikke tåler p-piller/spiral lenger og at abort er uaktuelt hvis det skulle skje et uhell. Det fikk fart på min mann. Anonymous poster hash: 73da0...224
FrkKværner Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Du har født 4 barn også tør ikke han kutte strengen? Ærlig talt. Enten får du kjøre sexnekt eller så får han begynne å telle med sine siste dager å vente på at nummer 5 blir unnfanget;-).
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Jeg bestilte time for mannen, da var det første steget tatt
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #12 Skrevet 30. januar 2014 Mannen min har to særkullsbarn og to barn med meg. Han var ganske så bestemt på at 4 barn holder, så da vi begynte å diskutere prevensjon til meg etter siste fødsel, så sa jeg ganske enkelt at nå vil ikke jeg proppe i kroppen min mer hormoner, og siden han ikke vil ha flere barn, så får han også stå for prevensjonen. Verken han eller jeg synes kondom er noe særlig, så da kom vi inn på tanken på at han kunne sterilisere seg. Det er en annen mann i vennegjengen som også har gjort det, så jeg bad mannen min om å ta en prat med han om hva som skjer, hvordan det føles etterpå osv. Det tok noen måneder før han fikk ut finger'n og bestilte time til lege, og jeg måtte stadig minne han på det da sexlivet vårt ikke var særlig bra lengre mtp prevensjon osv. Det viste seg at han gruet seg! Derfor utsatte han det, han ville jo selvfølgelig gjøre det, men det var så skummelt for han at han måtte ha lang betenkningstid likevel. Da det endelig skjedde, han fikk legetime og etter en liten mnd fikk han også time for sterilisering på privat klinikk. Ømt de første dagene, og vi utsatte sex på en uke (eller to?), men nå er alt i orden, og han er veldig glad for at han gjorde det. Det var et veldig riktig valg, og jeg er glad for at jeg slipper å tenke på prevensjon mer. Anonymous poster hash: 3f6aa...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå