Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Med 1 og 2 var den raskt tilbake, men nå har jeg bare gått ned 10kg etter fødselen, og bør gå ned minst 6-8 kg til. Er 162 og for tiden 64kg. La på mg en del denne gangen pga kraftig bekkenløsning. Er min tredje fødsel på 5 år så jeg ser litt svart på det. Magen er enda stor og jeg har de svære lårene. Kommer ikke til å gå i bikini i sommer som dette her. Har lagt om kostholdet helt og prøver å trene styrke eller gå tur i raskt tempo, men bare 1kg ned på 2 uker. Anonymous poster hash: c9af2...632
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Aldri. Alle kiloene var vekk to uker etter fødselen, men kroppen blir aldri den samme. Svangerskapene og ikke minst alderen har forandret den for godt, sånn er det bare.... Anonymous poster hash: dca2d...5a4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Med dine mål kan jeg umulig forestille meg at det er SÅ forferdelig. Vet ikke hva slags ideal du har da, men 6 - 8 kg er jo helt overkommelig å gå ned frem til sommeren, uansett. Anonymous poster hash: 3c842...54f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Nei, jeg vil bare kunne gå i bikini uten at jeg føler det disser her og der. Håper jeg klarer å holde motivasjonen oppe slik at jeg klarer å gå ned de kg til sommeren ja. HI Anonymous poster hash: c9af2...632
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Jo eldre du blir jo lavere forbrenning får du, det er naturens gang, stoffskiftet forandrer seg og du trenger mindre mat. Samtidig svinner musklene litt så for å opprettholde muskelmassen du hadde som ung må du trene mer enn du gjorde den gangen. Om du skal ha en stram veltrent og slank kropp som 40-åring må du både spise mindre og trene mer enn du gjorde som 20-åring.... Det krever innsats å ha en stram kropp som ikke disser, jo eldre du blir jo mer jobb kreves det. Så det er bare å finne frem treningsstikker og manualer, her må det trenes styrke Anonymous poster hash: dca2d...5a4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Det er ikke umulig å få kroppen tilbake etter nr 3, men husk at alderen også gjør sitt. Det tar lengre tid og du må kanskje jobbe litt hardere. Men ser mange som får tilbake kroppen sin. 100% som før blir den kanskje ikke,,men da gjerne småtteri som ikke synes. Ha tålmodighet og jobb aktivtmed magemusklene. De er kjempesvake etter fødsel og trenger mye aktivisering. Det nytter ikke å bare slanke vekk fettet rundt magen. Den vil bule ut hvis du har for svake muskler. Mange gode tips på cathrineslilleboble.blogg.no Hun har født 3 barn og passert 30. Anonymous poster hash: 3b1ef...eb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå