Gå til innhold

Dere som har fjernet galleblæra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags yrke har dere og hvor lenge var dere sykemeldt?

Jeg fjerna min nå på mandag og ble sykemeldt av ahus en uke siden de ikke skriver lengere sykemelding fikk jeg vite. Men har time hos fastlege nåkommende mandag ang eventuelt lengere sykemelding. Jeg jobber i barnehage og skal jo ikke løfte mer enn 3 kg de neste 2-3 ukene. Og magen er kjempe støl nå så klarer ikke bøye meg så mye og gjøre brå bevegelser. Har pratet med sjefen og hun sa det kunne være litt vanskelig og tilrettelegge for mye med tanke på arbeidsplassen og dagen går ut på en del løfting og fysisk aktivitet.

Er jeg egoistisk hvis jeg ber legen om to uker sykemelding til? Da kan jeg jo begynne og løfte litt tyngere igjen. Er så usikker på hva jeg skal gjøre :/

Anonymous poster hash: e1117...dba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbe med tunge maskiner, 8-10 timer utendørs dag og natt. Jeg ble sykemeldt i 4 uker ETTER den første uken sykehuset skrev ut til meg. God bedring!

Anonymous poster hash: b48ff...217

Skrevet

Jeg jobber i bhg og fikk 2 uker sykemelding fra legen på sykehuset. Gikk bra og mener jeg jobbet som vanlig etterpå. Jobber på storbarn. Hvis du jobber på småbarn så er det jo mulighet for å være på storbarn den ene uka eller noe?

Anonymous poster hash: a7839...cd2

Skrevet

Ok. Jeg jobber på blandet avdeling 0-6 år. Vi har tre blandet og en små barn bare så litt vanskelig og være på bare store barn. Har fått beskjed av de på jobben og ta den tiden jeg trenger,men er denne samvittigheten og være lenge borte fra jobb da:/

Anonymous poster hash: e1117...dba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...