Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Vepsebolet Anonymous poster hash: 5e340...38d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Hufsa, slafsa, glufsa, gaura,helheimen Anonymous poster hash: f86eb...456
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Tja noen er navn på klitten og noen er navn på hele sulamitten.. Glefsa, slira, kalkunen, bolla, musa, høna, hufsa, hullet (håle), fitta. De jeg kommer på i farten.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Mannen kaller min for Doris ;-) ikke spør hvorfor, for jeg aner ikke. Anonymous poster hash: 86433...a7f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Glufsa eller gamla Anonymous poster hash: c17c8...412
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Himmelen , drømmen , iskremmen min osv... Hehehe han har mange slike om det beste han vet!! Anonymous poster hash: 02c31...480
MammantilNurket Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Hohaen Er ikke hohaene noen i "Drømmehagen"??
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Bevares for noen navn Hadde en mann sagt noe slikt til meg så hadde iallfall jeg blitt knusktørr og løpt turn off big time ! Anonymous poster hash: 1cf06...d06
Gjest Løvemusene Skrevet 30. januar 2014 #12 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Hohaen Er ikke hohaene noen i "Drømmehagen"?? Vet ikke hva Drømmehagen er.. Men det var et vakkert navn på musa til de som har hår på 🙈 thihihi... Drømmehagen altså 😉 Endret 30. januar 2014 av Løvemusen er mamma
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 Kyllingen! Anonymous poster hash: cfc7a...ca0
Gjest Antarctica Skrevet 30. januar 2014 #14 Skrevet 30. januar 2014 Hohaen Er ikke hohaene noen i "Drømmehagen"?? Vet ikke hva Drømmehagen er.. Men det var et vakkert navn på musa til de som har hår på thihihi... Drømmehagen altså For ikke å snakke om Løvemusa! Da ser man for seg ei med manke på!
MammantilNurket Skrevet 30. januar 2014 #15 Skrevet 30. januar 2014 Hohaen Er ikke hohaene noen i "Drømmehagen"?? Vet ikke hva Drømmehagen er.. Men det var et vakkert navn på musa til de som har hår på thihihi... Drømmehagen altså For ikke å snakke om Løvemusa! Da ser man for seg ei med manke på!Hahoene heter de visst http://no.m.wikipedia.org/wiki/Drømmehagen Jeg synes at Fiffinetten er et fint navn på den.
Gjest Løvemusene Skrevet 30. januar 2014 #16 Skrevet 30. januar 2014 Hohaen Er ikke hohaene noen i "Drømmehagen"?? Vet ikke hva Drømmehagen er.. Men det var et vakkert navn på musa til de som har hår på thihihi... Drømmehagen altså For ikke å snakke om Løvemusa! Da ser man for seg ei med manke på!Hahoene heter de visst http://no.m.wikipedia.org/wiki/Drømmehagen Jeg synes at Fiffinetten er et fint navn på den. Hahaha jeg dauer 😛 Hoha har jeg hørt i USA kanskje det skrives hoo haaah, hehe
Voilà Skrevet 30. januar 2014 #17 Skrevet 30. januar 2014 Synes det er veldig turn off - uansett hvem det kommer fra. Jeg får grøssninger bare noen sier fitten eller klitten. "Musa", "høna" eller "blomsten" er like ille. Usj!
Siamese Hellhound Skrevet 30. januar 2014 #18 Skrevet 30. januar 2014 Vet ikke helt hva jeg skal kalle den, jeg. Så det blir noe sånt diffust som 'der' eller 'den'. Følger med i tråden for inspirasjon! Synes ellers Anne-Cath Hærland hadde et bra navn på den, 'alfakrøllen' :-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #19 Skrevet 31. januar 2014 Kallenavn og kallenavn fru blom. En mus er nå en mus. Så da blir det musa da. Anonymous poster hash: 4b4b8...b3c
DramaMama Skrevet 31. januar 2014 #20 Skrevet 31. januar 2014 Jeg er visst litt sær, for jeg synes ordet fitte - som alle andre inne her ser ut til å synes er den verste utgaven - er helt greit. Bruker det ikke til f.eks. ungene (jentetissen/tissen) eller gynekologen (underlivet), men mellom venninner eller kjærester synes jeg ikke det høres spesielt ille ut. Ord som hufsa, hølet, musa, høna og ikke minst det grusomme "glufsa" - får meg derimot til å vri meg. Fiffinetten er definitivt det beste.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #21 Skrevet 31. januar 2014 Jeg er visst litt sær, for jeg synes ordet fitte - som alle andre inne her ser ut til å synes er den verste utgaven - er helt greit. Bruker det ikke til f.eks. ungene (jentetissen/tissen) eller gynekologen (underlivet), men mellom venninner eller kjærester synes jeg ikke det høres spesielt ille ut. Ord som hufsa, hølet, musa, høna og ikke minst det grusomme "glufsa" - får meg derimot til å vri meg. Fiffinetten er definitivt det beste. Hæ? Hvordan kan du mene at fitta er greit men ikke musa? Du er rar... Anonymous poster hash: d20e1...628
DramaMama Skrevet 31. januar 2014 #23 Skrevet 31. januar 2014 Jeg er visst litt sær, for jeg synes ordet fitte - som alle andre inne her ser ut til å synes er den verste utgaven - er helt greit. Bruker det ikke til f.eks. ungene (jentetissen/tissen) eller gynekologen (underlivet), men mellom venninner eller kjærester synes jeg ikke det høres spesielt ille ut. Ord som hufsa, hølet, musa, høna og ikke minst det grusomme "glufsa" - får meg derimot til å vri meg. Fiffinetten er definitivt det beste. Hæ? Hvordan kan du mene at fitta er greit men ikke musa? Du er rar... Anonymous poster hash: d20e1...628 Ja, jeg sa jo det - jeg er sær. Jeg bruker det stort sett ikke, men jeg blir heller ikke støtt om noen bruker det. Musa synes jeg bare er ekkelt
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #24 Skrevet 31. januar 2014 Bare tissen Anonymous poster hash: 06d04...c51
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #25 Skrevet 31. januar 2014 Synes det er veldig turn off - uansett hvem det kommer fra. Jeg får grøssninger bare noen sier fitten eller klitten. "Musa", "høna" eller "blomsten" er like ille. Usj! hva sier du da? Vagina? Anonymous poster hash: cfc7a...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå