Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Alt er nå klart for at jeg og kjæresten skal flytte sammen. Har vært sammen i fire år, begge har barn fra før. Men jeg er blitt så nervøs for at dette ikke går bra. Hovedgrunnen er at han i perioder er deprimert. Da kan han være irritabel og så sliten så sliten hele tida. Han har ingen grunn til å være spesielt sliten i mine øyne, har av forskjellige grunner bla. mislykkede studier bare gått hjemme i snart to år. Jeg er selv i full jobb. Han kan også være verdens snilleste og godeste, derfor er jeg sånn i tvil.. noen råd, tips, trøstende ord? Anonymous poster hash: 9a183...fab
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Jeg ville ikke dratt barna mine inn i noe sånt, for å være helt ærlig.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Run Forrest, run!!! Anonymous poster hash: fe11c...7fa
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Huff ja..men nå har jeg forberedt barna i evigheter på flyttingen. De liker han veldig godt og er positive. De har ennå ikke sett den andre siden av han. Føler veien tilbake er lang og tung, men kan vel hende det er redsel for å være alene igjen som er verst..har bodd alene i 6 år. Men jeg er jo gla i han også da..HI Anonymous poster hash: 9a183...fab
sug lut Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Du kan lett avlyse i forkant, mye verre etterpå. Du VELGER ikke at ungene dine skal bo med en som sliter med psyken, og som ikke engang er deres far.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Man skal vell ikke ha kalde føtter? Det er vell et dårlig tegn?? Anonymous poster hash: 8261e...d59
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Du kan lett avlyse i forkant, mye verre etterpå. Du VELGER ikke at ungene dine skal bo med en som sliter med psyken, og som ikke engang er deres far. Kunne ikke sagt det bedre selv! Anonymous poster hash: 96680...9f1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Man skal vell ikke ha kalde føtter? Det er vell et dårlig tegn?? Anonymous poster hash: 8261e...d59 Jeg har alltid kalde føtter. Ikke sov sammen med meg, jeg kommer til å lure isføttene mine bort på dine varmere tær! Hi: Jeg er litt enig med de som skriver at du kan avlyse før flyttingen skjer, og at det er verre etterpå. Hvorfor får ikke fyren behandling? Eller kanskje han gjør det, men det ikke hjelper? Da ville jeg aldri flyttet sammen med ham. Er du villig til å bo med en uten arbeid? Hvor lenge skal han være uten arbeid, tror du? Om han ikke går til behandling/er medisinert (helst både og, kanskje), ville jeg satt dette som kriterie FØR jeg flyttet sammen med ham, i hvert fall. Så tatt en prøveordning, på la oss si tre måneder. Funker det, så funker det jo! Funker det ikke, så gjør det ikke det. Er barna store nok til å forstå en slik prøveordning, vil det bli lettere for dem også om det ikke skulle gå. Anonymous poster hash: b2200...b9c
Fru vims Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Du kan lett avlyse i forkant, mye verre etterpå. Du VELGER ikke at ungene dine skal bo med en som sliter med psyken, og som ikke engang er deres far. Enig. Mye verre å måtte flytte ut senere.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 hadde ventet med å flytte sammen til han har orden på økonomi/skole/jobbsituasjonen sin, og fått hjelp for psyken. har selv slitt med alvorlig depresjon, men er helt bra igjen nå. Men kan lett se det var tungt for de rundt meg, haddr aldri dratt barn inn i det. Er glad jeg tok ansvar og søkte hjelp fort. Barna dine er viktigst, tenk på de først. Anonymous poster hash: ba762...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå