Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Er dere slik til vanlig også? Mot folk rundt dere? Eller er det anonymknappen som gjør at dere mister alle sosiale antenner? Anonymous poster hash: 54657...7a0
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Vet ikke hva du refererer til sånn direkte,men noen ganger svarer jeg surmaga og det er faktisk godt om jeg er litt sur selv,da får jeg utløp for følelsen en plass Men jeg svarer ALDRI stygt til folk som blottlegger trasige problemer,der går grensa mi. Jeg er ikke stygg ,bare litt kranglete og kvass til tider..! Anonymous poster hash: f70f9...ded
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Mange av disse "sur" svarene er ganske ofte retoriske spørsmål og vittig sarkasme.Jeg har forstått for lengst at det er en del kvinnfolk her inne som overhodet ikke hvet hva det er. Anonymous poster hash: d6be9...1bc
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Mange av disse "sur" svarene er ganske ofte retoriske spørsmål og vittig sarkasme. Jeg har forstått for lengst at det er en del kvinnfolk her inne som overhodet ikke hvet hva det er. Anonymous poster hash: d6be9...1bc Jeg er såpass oppegående at jeg klarer å skille sarkasme fra pur frekkhet! Og jeg lurer veldig på hva disse sure anonyme får ut av det. HI Anonymous poster hash: 54657...7a0
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Vet ikke hva du refererer til sånn direkte,men noen ganger svarer jeg surmaga og det er faktisk godt om jeg er litt sur selv,da får jeg utløp for følelsen en plass Men jeg svarer ALDRI stygt til folk som blottlegger trasige problemer,der går grensa mi. Jeg er ikke stygg ,bare litt kranglete og kvass til tider..! Anonymous poster hash: f70f9...ded What she said!! Anonymous poster hash: 34ce4...083
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Jeg er alltid anonym, men ytterst sjelden frekk mot noen. Prøver å svare så hyggelig som mulig, men noenganger blir det kort siden jeg alltid skriver fra mobil, og det er så tungvint. EN gang har jeg svart kranglete, og var fordi HI var surmaga og kranglete selv. Anonymous poster hash: 69b20...e0c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Sa hun som var anonym selv. Anonymous poster hash: 19361...0d6
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Sa hun som var anonym selv. Anonymous poster hash: 19361...0d6 Jeg tør ikke annet enn å være anonym😏 Tenk om jeg får disse sure damene jeg nevner i HI på nakken😉 HI Anonymous poster hash: 54657...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå