Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Skal man legge til en halv grad? Anonymous poster hash: 6d43b...380
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Takk Anonymous poster hash: 6d43b...380
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Det spørst kva termometer du har.me har fleire forskjelige for me må sjekke barnet vårt dagleg pgr av alvorleg sjukdom.dei ser ganske like ut men ikkje alle skal leggest til 0,5 Anonymous poster hash: 55989...449
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Jeg lærte at hvis du tar temp under armen skal du alltid legge til! Anonymous poster hash: 659f1...9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå