Gå til innhold

Medlem av sykt-barn-klubben


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en slappis på 8 her. Ingen feber, bare vondt i magen. Trasset seg på skolen i dag fordi det var ha-med dag og de skulle lage trådtelefoner. Siden klokka 14 har hun ligget på sofaen og sett tv. Tipper jeg får en rolig dag i morgen.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes kjent ut. Her har Liten skrapesjuken (hoster).

 

God bedring til 8-åringen.

Skrevet

Her er det hoste og rennande nase, heldigvis god form foreløpig. Har ikkje sett behovet for å måle feber, men derimot å låne henne bort til svigers ;)

 

Var ingen grunn til å nekte då besta "savna gullet sitt sååå guusomt" :)

Skrevet

Tror den klubben et stor for tida. Faktis så stor at det ikke var noe rushtrafikk i dag!

Skrevet

Tror den klubben et stor for tida. Faktis så stor at det ikke var noe rushtrafikk i dag!

Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Skrevet

He he... god bedring til 8 åringen:) Siste uka har vært slitsom her og... oppkast, feber og hoste, men i dag sendte jeg henne i bhg (var feberfri i går) - det var digg... for hun hadde myyyyyyyye ubrukt energi. Så nå håper jeg ASheimen kan holde seg friske en stund:)

Skrevet

God bedring! Jeg er ikke interessert i medlemskap i den klubben!

Skrevet

God bedring! Jeg er ikke interessert i medlemskap i den klubben!

Eg er (bank i bordet) medlem av ein hyggeligare og meir eksklusiv klubb; mødre som aldri har opplevd barn med omgangssjuke :)
Skrevet

 

God bedring! Jeg er ikke interessert i medlemskap i den klubben!

Eg er (bank i bordet) medlem av ein hyggeligare og meir eksklusiv klubb; mødre som aldri har opplevd barn med omgangssjuke :)

Den er ikke jeg medlem i, har tross alt tre barn og den eldste er tenåring. Er imidlertid medlem i klubben for foreldre som ikke har hatt sykt-barndager på 18 mnd. Og mannen er med i den samme. Bank i bordet...

Skrevet

God bedring! Jeg er ikke interessert i medlemskap i den klubben!

Billige medlemskap.. 

Skrevet

 

God bedring! Jeg er ikke interessert i medlemskap i den klubben!

Eg er (bank i bordet) medlem av ein hyggeligare og meir eksklusiv klubb; mødre som aldri har opplevd barn med omgangssjuke :)

 

Wow. Men du har kanskje ikke så gamle barn? Tipper dette ender i oppkast..

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

God bedring sendes dere alle, her holder vi oss ute av klubben. Bank i bordet!

Skrevet (endret)

 

 

 

God bedring! Jeg er ikke interessert i medlemskap i den klubben!

Eg er (bank i bordet) medlem av ein hyggeligare og meir eksklusiv klubb; mødre som aldri har opplevd barn med omgangssjuke :)

Wow. Men du har kanskje ikke så gamle barn? Tipper dette ender i oppkast..
Nei, eldste er knappe to år. Men kusina mi som har toåring har hatt omgangssjuka i hus sikkert opp mot ti gongar, det gjer at eg kjenner meg heldig.

 

Sjølv kan eg ikkje hugse å ha hatt omgangssjuke som barn (men mamma seier det hendte ein gong). Etter ti år i helsevesenet har eg hatt "opp-og-ned-sjuke" ein gong. Håpar virkelig ungane er like gode på å avvise virusa ;)

 

Håpar det snur før noko kjem opp att hjå dykk..

Endret av ★
Skrevet

Sympati til alle medlemmer, regner med det er påtvunget medlemsskap, på linje med crap som trenger inn i familielivet i form av telefonselgere og spammail. Man ser de ikke før de er der, men pokker så ubeleilig, og aldri velkomment. 

 

Har så langt klart å holde oss utenfor klubben denne sesongen etter et mildt tilfelle i høst, fórer hardt på d-vitaminer, probiotika og sånt til store og små. Krysser fingrene for at det holder vinteren ut og at sykt-barn-klubben ikke slår kloa i oss.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...