Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Har en slappis på 8 her. Ingen feber, bare vondt i magen. Trasset seg på skolen i dag fordi det var ha-med dag og de skulle lage trådtelefoner. Siden klokka 14 har hun ligget på sofaen og sett tv. Tipper jeg får en rolig dag i morgen..
Ziva Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Hørtes kjent ut. Her har Liten skrapesjuken (hoster). God bedring til 8-åringen.
☆☆☆ Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Her er det hoste og rennande nase, heldigvis god form foreløpig. Har ikkje sett behovet for å måle feber, men derimot å låne henne bort til svigers Var ingen grunn til å nekte då besta "savna gullet sitt sååå guusomt"
bIomstre Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Tror den klubben et stor for tida. Faktis så stor at det ikke var noe rushtrafikk i dag!
Ziva Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Tror den klubben et stor for tida. Faktis så stor at det ikke var noe rushtrafikk i dag! Aldri så galt at det ikke er godt for noe.
midgard Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 He he... god bedring til 8 åringen:) Siste uka har vært slitsom her og... oppkast, feber og hoste, men i dag sendte jeg henne i bhg (var feberfri i går) - det var digg... for hun hadde myyyyyyyye ubrukt energi. Så nå håper jeg ASheimen kan holde seg friske en stund:)
Iiiiik Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 God bedring! Jeg er ikke interessert i medlemskap i den klubben!
☆☆☆ Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 God bedring! Jeg er ikke interessert i medlemskap i den klubben!Eg er (bank i bordet) medlem av ein hyggeligare og meir eksklusiv klubb; mødre som aldri har opplevd barn med omgangssjuke
Iiiiik Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 God bedring! Jeg er ikke interessert i medlemskap i den klubben!Eg er (bank i bordet) medlem av ein hyggeligare og meir eksklusiv klubb; mødre som aldri har opplevd barn med omgangssjuke Den er ikke jeg medlem i, har tross alt tre barn og den eldste er tenåring. Er imidlertid medlem i klubben for foreldre som ikke har hatt sykt-barndager på 18 mnd. Og mannen er med i den samme. Bank i bordet...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 30. januar 2014 God bedring! Jeg er ikke interessert i medlemskap i den klubben! Billige medlemskap..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 30. januar 2014 God bedring! Jeg er ikke interessert i medlemskap i den klubben!Eg er (bank i bordet) medlem av ein hyggeligare og meir eksklusiv klubb; mødre som aldri har opplevd barn med omgangssjuke Wow. Men du har kanskje ikke så gamle barn? Tipper dette ender i oppkast..
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 God bedring sendes dere alle, her holder vi oss ute av klubben. Bank i bordet!
☆☆☆ Skrevet 30. januar 2014 #14 Skrevet 30. januar 2014 (endret) God bedring! Jeg er ikke interessert i medlemskap i den klubben!Eg er (bank i bordet) medlem av ein hyggeligare og meir eksklusiv klubb; mødre som aldri har opplevd barn med omgangssjuke Wow. Men du har kanskje ikke så gamle barn? Tipper dette ender i oppkast..Nei, eldste er knappe to år. Men kusina mi som har toåring har hatt omgangssjuka i hus sikkert opp mot ti gongar, det gjer at eg kjenner meg heldig. Sjølv kan eg ikkje hugse å ha hatt omgangssjuke som barn (men mamma seier det hendte ein gong). Etter ti år i helsevesenet har eg hatt "opp-og-ned-sjuke" ein gong. Håpar virkelig ungane er like gode på å avvise virusa Håpar det snur før noko kjem opp att hjå dykk.. Endret 30. januar 2014 av ★
ms.Pond Skrevet 30. januar 2014 #15 Skrevet 30. januar 2014 Sympati til alle medlemmer, regner med det er påtvunget medlemsskap, på linje med crap som trenger inn i familielivet i form av telefonselgere og spammail. Man ser de ikke før de er der, men pokker så ubeleilig, og aldri velkomment. Har så langt klart å holde oss utenfor klubben denne sesongen etter et mildt tilfelle i høst, fórer hardt på d-vitaminer, probiotika og sånt til store og små. Krysser fingrene for at det holder vinteren ut og at sykt-barn-klubben ikke slår kloa i oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå