Sint naken biltyv Skrevet 31. januar 2014 #26 Skrevet 31. januar 2014 Ja, det er så voktig å sitere idiotiske svar på et seriøst spørsmål, sø trådstarteren tror at hun har fått gode tips. Takk!!Anonymous poster hash: 571bb...498 Seriøst spørsmål? Du er redd for at barnet ditt med full gom skal bite deg... hmmm, vent til hun får huggtenner du... P.S. Det at du får useriøse svar her tror jeg du kan tolke som at det verken er noe i veien med barnet ditt eller oppførselen hennes. Hysteriet ditt ville jeg heller vært litt bekjymret for Anonymous poster hash: 68bf5...9b6 Enig i dette. Og du, sur på en 8 måneder gammel baby? Tror du trenger en psykolog for både sinne og hysteri!! Babyen er 8 måneder, om den så hadde knivstukket deg hadde den ikke skjønt at den gjorde noe galt. De utforsker med munn og vent du til ungen blir større og slår, biter, hyler og sparker deg. Lykke til sier jeg bare
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #27 Skrevet 31. januar 2014 Ja, det er så voktig å sitere idiotiske svar på et seriøst spørsmål, sø trådstarteren tror at hun har fått gode tips. Takk!!Anonymous poster hash: 571bb...498 Seriøst spørsmål? Du er redd for at barnet ditt med full gom skal bite deg... hmmm, vent til hun får huggtenner du...P.S. Det at du får useriøse svar her tror jeg du kan tolke som at det verken er noe i veien med barnet ditt eller oppførselen hennes. Hysteriet ditt ville jeg heller vært litt bekjymret for Anonymous poster hash: 68bf5...9b6 Enig i dette. Og du, sur på en 8 måneder gammel baby? Tror du trenger en psykolog for både sinne og hysteri!! Babyen er 8 måneder, om den så hadde knivstukket deg hadde den ikke skjønt at den gjorde noe galt. De utforsker med munn og vent du til ungen blir større og slår, biter, hyler og sparker deg. Lykke til sier jeg bareHva faen feiler det deg, a? Du burde virkelig skamme deg,ekle, ekle menneske. Anonymous poster hash: 571bb...498
Sint naken biltyv Skrevet 31. januar 2014 #28 Skrevet 31. januar 2014 Ja, det er så voktig å sitere idiotiske svar på et seriøst spørsmål, sø trådstarteren tror at hun har fått gode tips. Takk!!Anonymous poster hash: 571bb...498 Seriøst spørsmål? Du er redd for at barnet ditt med full gom skal bite deg... hmmm, vent til hun får huggtenner du...P.S. Det at du får useriøse svar her tror jeg du kan tolke som at det verken er noe i veien med barnet ditt eller oppførselen hennes. Hysteriet ditt ville jeg heller vært litt bekjymret for Anonymous poster hash: 68bf5...9b6 Enig i dette. Og du, sur på en 8 måneder gammel baby? Tror du trenger en psykolog for både sinne og hysteri!! Babyen er 8 måneder, om den så hadde knivstukket deg hadde den ikke skjønt at den gjorde noe galt. De utforsker med munn og vent du til ungen blir større og slår, biter, hyler og sparker deg. Lykke til sier jeg bareHva faen feiler det deg, a? Du burde virkelig skamme deg,ekle, ekle menneske. Anonymous poster hash: 571bb...498 Skamme meg for hva da?!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #29 Skrevet 31. januar 2014 Hahahah, dette blir bare bedre og bedre! Anonymous poster hash: c5ad4...dcb
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #30 Skrevet 31. januar 2014 Hahahah, dette blir bare bedre og bedre! Anonymous poster hash: c5ad4...dcb Jaaaa. 😂 Sitter på gjerdet og lar meg underholdes. Spiser popcorn og drikke brus. Har du lyst på popcorn? *rekker frem bøtta* Anonymous poster hash: 22a45...ba1
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #31 Skrevet 31. januar 2014 Bare vent til hun får tenner og blir skikkelig sur på deg på ordentlig. Anonymous poster hash: 4e990...bda
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #32 Skrevet 31. januar 2014 Det var garantert det hun prøvde på. Bare vent til du prøver å få deg to minutter på sofaen etter middag og hun kommer og lefser til deg over nesen du. Da kan du bli gretten. Ellers støtter jeg forslaget om avliving. Omplassering kan jo være et mindre dramatisk alternativ. Har hørt det er vanskelig å omplassere "rødsone" barn. Da må de i så tilfelle rehabiliteres først. Kanskje supernanny tar slike tilfeller? Anonymous poster hash: 22a45...ba1
♥Madam Mim♥ Skrevet 31. januar 2014 #33 Skrevet 31. januar 2014 Å bli bitt, lugget eller får noen særdeles fuktige kyss i den alderen der må du bare regne med. Gutten min er 8.5 mnd og han sikter seg stadig inn på ansiktet enten får å prøvesmake med tenner eller smake på med tunga....
skinnfilla Skrevet 1. februar 2014 #34 Skrevet 1. februar 2014 Ja, det er så voktig å sitere idiotiske svar på et seriøst spørsmål, sø trådstarteren tror at hun har fått gode tips. Takk!!Anonymous poster hash: 571bb...498 Seriøst spørsmål? Du er redd for at barnet ditt med full gom skal bite deg... hmmm, vent til hun får huggtenner du...P.S. Det at du får useriøse svar her tror jeg du kan tolke som at det verken er noe i veien med barnet ditt eller oppførselen hennes. Hysteriet ditt ville jeg heller vært litt bekjymret for Anonymous poster hash: 68bf5...9b6 Enig i dette. Og du, sur på en 8 måneder gammel baby? Tror du trenger en psykolog for både sinne og hysteri!! Babyen er 8 måneder, om den så hadde knivstukket deg hadde den ikke skjønt at den gjorde noe galt. De utforsker med munn og vent du til ungen blir større og slår, biter, hyler og sparker deg. Lykke til sier jeg bareHva faen feiler det deg, a? Du burde virkelig skamme deg,ekle, ekle menneske. Anonymous poster hash: 571bb...498 Skamme meg for hva da?! samme det, vel ? Bare skam deg ;D haha fantastisk
Sint naken biltyv Skrevet 1. februar 2014 #35 Skrevet 1. februar 2014 Ja, det er så voktig å sitere idiotiske svar på et seriøst spørsmål, sø trådstarteren tror at hun har fått gode tips. Takk!!Anonymous poster hash: 571bb...498 Seriøst spørsmål? Du er redd for at barnet ditt med full gom skal bite deg... hmmm, vent til hun får huggtenner du...P.S. Det at du får useriøse svar her tror jeg du kan tolke som at det verken er noe i veien med barnet ditt eller oppførselen hennes. Hysteriet ditt ville jeg heller vært litt bekjymret for Anonymous poster hash: 68bf5...9b6 Enig i dette. Og du, sur på en 8 måneder gammel baby? Tror du trenger en psykolog for både sinne og hysteri!! Babyen er 8 måneder, om den så hadde knivstukket deg hadde den ikke skjønt at den gjorde noe galt. De utforsker med munn og vent du til ungen blir større og slår, biter, hyler og sparker deg. Lykke til sier jeg bareHva faen feiler det deg, a? Du burde virkelig skamme deg,ekle, ekle menneske. Anonymous poster hash: 571bb...498 Jaaaa, hvorfor er jeg ekkel da?:-p
Sint naken biltyv Skrevet 1. februar 2014 #36 Skrevet 1. februar 2014 (endret) Ja, det er så voktig å sitere idiotiske svar på et seriøst spørsmål, sø trådstarteren tror at hun har fått gode tips. Takk!!Anonymous poster hash: 571bb...498 Seriøst spørsmål? Du er redd for at barnet ditt med full gom skal bite deg... hmmm, vent til hun får huggtenner du...P.S. Det at du får useriøse svar her tror jeg du kan tolke som at det verken er noe i veien med barnet ditt eller oppførselen hennes. Hysteriet ditt ville jeg heller vært litt bekjymret for Anonymous poster hash: 68bf5...9b6 Enig i dette. Og du, sur på en 8 måneder gammel baby? Tror du trenger en psykolog for både sinne og hysteri!! Babyen er 8 måneder, om den så hadde knivstukket deg hadde den ikke skjønt at den gjorde noe galt. De utforsker med munn og vent du til ungen blir større og slår, biter, hyler og sparker deg. Lykke til sier jeg bareHva faen feiler det deg, a? Du burde virkelig skamme deg,ekle, ekle menneske. Anonymous poster hash: 571bb...498 Skamme meg for hva da?! samme det, vel ? Bare skam deg ;D haha fantastisk Greit, jeg skammer meg! Hardt og masse! Endret 1. februar 2014 av Sint naken biltyv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå