Gå til innhold

Hvor ofte dusjer/bader dere barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 år, lukter aldri svette / vondt. Han dusjet 2 ganger i uken + etter svømming.

Anonymous poster hash: 86d8c...dc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 2 gongar i veka på ho som er snart to. Minste på to månader meinar eg å ha bada på denne sida av nyttår ;)

Skrevet

3 ganger i uken, men vasker håret bare 1 gang i uken. Liker å få vasket han litt ordentlig på rompa og tissen når han bruker bleie.

Skrevet

2-3 ganger i uken .

Anonymous poster hash: 7b18e...565

Skrevet

Ca 2 gongar i veka på ho som er snart to. Minste på to månader meinar eg å ha bada på denne sida av nyttår ;)

Fnis :)

Anonymous poster hash: 69d90...db7

Skrevet

2 ganger i uken.

Skrevet

2 ganger i veka - ish.

Skrevet

Ca. annenhver dag på alle 3 :) De er 1,5 og 3 år.

Skrevet

Hver andre dag. Har ett barn som svetter mye. Minste bader hver 3'dag, hun har tørr hud og kan ikke bade for ofte.

Anonymous poster hash: 10ee7...3ee

Skrevet

:sjokkert:  :dusje:

Anonymous poster hash: adf7b...584

Skrevet

:sjokkert::dusje:

Håpar du forstod at det ikkje var veldig alvorlig meint. Det eg ville formidle er at det ikkje finst rutiner på badinga, det er meir eit behovsspørsmål. Ho har bæsja oppover ryggen og nesten til nakken fleire gongar, og det har sjølvsagt krevd ei runde i baljen. Og dessuten hatt nokre gulpeepisodar som er vanskelig å fjerne alle bevis frå utan bløytlegging. Det er altså ikkje behov for å lage seg rutiner på bading.

Men i ei periode med lite eksplosiv aktivitet i begge endar har det garantert gått over ei veke, kanskje til og med ved fleire høve ;)

Skrevet

Her dusjes (sittende i balje) mini på 1,5 år hver kveld. Hyggelig start på leggingen, og hun storkoser seg:)

Skrevet

:sjokkert::dusje:

Håpar du forstod at det ikkje var veldig alvorlig meint. Det eg ville formidle er at det ikkje finst rutiner på badinga, det er meir eit behovsspørsmål. Ho har bæsja oppover ryggen og nesten til nakken fleire gongar, og det har sjølvsagt krevd ei runde i baljen. Og dessuten hatt nokre gulpeepisodar som er vanskelig å fjerne alle bevis frå utan bløytlegging. Det er altså ikkje behov for å lage seg rutiner på bading.

Men i ei periode med lite eksplosiv aktivitet i begge endar har det garantert gått over ei veke, kanskje til og med ved fleire høve ;)

Pufff.. det var bra :D begynte å lure litt, men man ser alt mulig her inne på Dib...

Skrevet

Daglig.... lærer å spise selv, så det blir fort litt matrester i håret osv :P 15 mnd

Skrevet

Toåringen bader/dusjer 2-3 ganger i uka.

Babyen på 4 mnd bader en gang i uka eller sjeldnere..:P

Anonymous poster hash: 1c76c...d0f

Skrevet

Her vasker vi understellet og fjeset godt to ganger daglig, i tillegg til ved bæsjebleier. Karbad 1-2 ganger i uka. Håret vaskes med vann ved hvert bad, men kanskje 1 gang i mnd med sjampo, det er ikke stort mer enn et par fjoner, og jeg er ikke så fan av for mye produkter på barnekropper..

Han har nettopp blitt to år. :)

Anonymous poster hash: eef6d...7fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...